Artykuł sponsorowany

Nowe metody promowania firm

Nowe metody promowania firm

Sposobów na promowanie przedsiębiorstw jest mnóstwo. Mogą to być wielkie bilbordy reklamowe, gadżety w postaci kubków, czy długopisów, bądź bardzo popularne ulotki, których i tak nikt już nie czyta. Jednak mało firm wykorzystuje sposób, który sam w sobie jest bardzo prosty i praktyczny. Mianowicie mowa o dołączeniu reklamy firmy do ubioru pracowników. W ten łatwy i przystępny sposób można zapaść w pamięć niejednego klienta.

Nowe pomysły na reklamę

Często wiele firm ściga się w pomysłach dotyczących reklamy swojego przedsiębiorstwa. Dawniej do gadżetów reklamowych należały popularne długopisy, kubki, czy kalendarze z nadrukowanym logiem danej firmy. Obecnie przedsiębiorcy szukają coraz to nowszych i bardziej oryginalnych rozwiązań.

Nową metodą reklamowania przedsiębiorstw jest wykorzystanie do tego celu elementów garderoby personelu. Zazwyczaj w sektorach, w których wymaga się od pracowników eleganckiego stroju logo firmy umieszczane jest na takich elementach jak męski krawat lub apaszka. Specjalnie dobrany kolor pasujący do barw firmowych jeszcze bardziej przyciąga uwagę klientów którzy z pewnością zapamiętają nazwę lub logo firmy.

Istota stroju personelu

W wielu branżach ubiór pracowników ma duży wpływ na wizerunek i postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów. Jest to szczególnie istotne tam, gdzie zatrudniony personel ma bezpośredni kontakt z klientami. Elegancki i jednolity ubiór całego personelu podkreśla profesjonalizm firmy oraz kompetencje zatrudnionych. Dlatego w wielu firmach wymagany jest ściśle określony dress code. Właściciele dużych korporacji często decydują się na dołączenie do firmowego stroju elementu, który będzie kojarzył się wyłącznie z daną działalnością.

Jeśli w przedsiębiorstwie wymagany jest elegancki styl ubierania się można daną wizytówkę firmy umieścić na przykład na męskim krawacie lub apaszce dla kobiet. Elegancki i nie rzucający się w oczy nadruk z pewnością przykuje uwagę niejednego klienta. Warto zadbać również o to, aby elementy garderoby zawierające firmowy nadruk były w kolorze odpowiadającym charakterystycznym barwom przedsiębiorstwa.

Krawat jako narzędzie reklamowe firm

W wielu sektorach wymagane jest noszenie eleganckiej odzieży firmowej. Krawaty firmowe i apaszki z logo przedsiębiorstwa, w które możemy zaopatrzyć się w firmie Bardeli, idealnie sprawdzą się w branży bankowej, ale również wśród operatorów sieci komórkowych, czy handlowców, od których wymaga się wykonywania pracy w formalnych strojach. Wynika to głównie z bezpośredniego kontaktu z klientami, kiedy to wygląd pracowników ma duże znaczenie. Dlatego do takiego formalnego stroju warto dołączyć drobny element, który będzie kojarzył się z danym przedsiębiorstwem i z łatwością zapadnie w pamięć.

Gadżety posiadające logo przedsiębiorstwa są bardzo popularną metodą reklamy. Przyciągną uwagę klienta szczególnie, gdy będą oryginalne i widoczne na pierwszy rzut oka. Dlatego apaszki i krawaty z logo są idealnym pomysłem na reklamę firmy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz