Artykuł sponsorowany

Naszywki, wszywki i breloki – od elementów ubiorów po gadżety reklamowe

Naszywki, wszywki i breloki – od elementów ubiorów po gadżety reklamowe

Naszywki, emblematy, przywieszki, wszywki, stemple, czy też elastomery, są dzisiaj szeroko wykorzystywane w różnych branżach. Można się z nimi spotkać w sektorze obuwniczym i odzieżowym, czy też reklamowym. Wielokrotnie elementy te są również wykorzystywane, jako pomysłowe dekoracje, czy też prezenty, np. dla gości weselnych!

Akcesoria dla branży odzieżowej

Naszywki i wszywki od dawna są wykorzystywane w branży odzieżowej w dwóch celach. Pierwszy z nich to chęć tworzenia wyrobów z akcesoriami, które pozwolą identyfikować daną markę. Tu pomysłów może być wiele, od małych wszywek przy rękawach z logo firmy, po ciekawe przypinki na kołnierzyki koszul, czy też spersonalizowane guziki. Drugi cel stosowania naszywek, wszywek i innych podobnych elementów w branży odzieżowej, jest chęć tworzenia niezwykłej estetyki ubrań. Przykładem są lata osiemdziesiąte oraz dziewięćdziesiąte, kiedy to właśnie producenci ubrań naszywali na ubrania wiele i o różnych kształtach naszywki. Często miały one czysto estetyczną rolę, a czasem związane były z daną subkulturą! Obecnie moda retro wraca do łask, a coraz większa liczba osób ubiera się, jak kilkadziesiąt lat temu. To zaś pokazuje, że dzisiaj naszywki, wszywki i inne dodatki, są wciąż niesamowicie potrzebne, o czym wiedzą także producenci plecaków, zakłady krawieckie, czy przedsiębiorstwa obuwnicze.


Akcesoria dla branży reklamowej

Reklama to ważny element funkcjonowania każdej firmy. Nie ma dzisiaj bowiem skutecznej promocji usług, produktów, czy samej misji danej marki, bez odpowiednich działań marketingowych. Tu warto podkreślić te, które bezpośrednio i namacalnie „dotykają” potencjalnych klientów. Przykładem są różnorodne gadżety reklamowe, które kuszą swoją atrakcyjnością, funkcjonalności i przede wszystkim brakiem konieczności ich zakupu. Dzisiaj nie tylko są to jednak rozdawane darmowo kubki, długopisy, czy mniejsze sprzęty elektroniczne – powerbanki, pendrive’y. Wielokrotnie, są to także breloki, przewieszki, zawieszki do zamków, czy też przypinki. Wykonane z różnych miękkich tworzyw wyglądających jak guma  (czy podobnych do gumy) – w ciekawej estetyce nawiązującej do kolorów firmy, i z interesującą „grafiką”, czy hasłem, mogą stać się świetnymi nośnikami reklamowymi. Warto jednak stawiać nie tylko na np. breloki z logo firmy, ale na te bardziej dyskretnie przekazujące daną treść. Reklamując zatem bank, rozdawany brelok może mieć specyficzny kształt symbolu dolara, na którym umieszona zostanie nazwa firmy, a nawet podana strona www. Pomysłów na realizacje gadżetów reklamowych, może być tysiące…

Ciekawy prezent na różne okazje…

Organizujesz osiemnastkę, jubileusz, czy też wesele? To właśnie wtedy, warto pomyśleć o małym upominku dla Twoich gości. Gumowa zawieszka do kluczy w kształcie serca z wygrawerowaną datą, czy też inny spersonalizowany kształt, może być świetnym i niedrogim prezentem. Firmy zajmujące się projektowaniem oraz tworzeniem naszywek, breloków, elastomerów, przywieszek, czy też pasków zapinanych na rzep, nie tylko bowiem obsługują klientów biznesowych i publicznych, ale także indywidualnych. Tak jest w przypadku pracowni IMAR, z którą kooperuje stale wiele znanych marek działających w Polsce!

 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz