Materiał Partnera

Naprawa szyb – na budowie i w stoczni

Naprawa szyb – na budowie i w stoczni

Uszkodzenia szyb to problem, z którym deweloperzy i firmy budowlane stykają się niemalże codziennie. Powstające na skutek różnych, nieprzewidzianych zdarzeń mogą okazać się dużym kłopotem – wymiana szyby na nową jest czasochłonna i kosztowna. W dobie goniących ekipy budowlane terminów takie rozwiązanie jest skrajnie nieefektywne. Branżą, która równie często styka się z tym zagadnieniem, jest budowa statków. Na szczęście większość szyb da się naprawić.

Kiedy zdecydować się na naprawę szyby okiennej?

Wyobraźmy sobie następujący scenariusz: mamy niewiele czasu, by oddać budynek (lub jednostkę pływającą) do użytku. Wszystko idzie dobrze, do momentu, w którym na jednej z zamontowanych już szyb okiennych pojawia się rysa. Niezależnie od tego, w jaki sposób uszkodzenie powstało, nie mamy czasu, by udać się z problemem do szklarza, który mógłby dorobić nowy pakiet okienny. Wiemy ponadto, że taka usługa byłaby po prostu zbyt droga. Pozostaje tylko jedno: skorzystanie z oferty firmy naprawiającej szyby. Działająca m.in. na terenie Warszawy, Gdańska, Poznania, Szczecina czy Bydgoszczy firma ClearView kontaktuje się z nami w ciągu dwudziestu czterech godzin. Możemy wtedy umówić się na oględziny uszkodzonej szyby. Po nich następuje wycena oraz ustalenie terminu naprawy. Ta ostatnia dokonywana jest na miejscu, a jeśli rysa nie pojawiła się na krawędzi, to nawet bez demontażu pakietu okiennego. Naprawa polega na polerowaniu. Trwa kilka godzin, ale ten czas jest niczym w porównaniu z czasem, jaki pochłonęłaby wymiana szyby na nową.

Naprawa szyb okiennych – najważniejsze informacje

Widzimy więc, że zdecydowanie się na naprawę szyby zamiast jej wymiany oszczędzamy nie tylko pieniądze, ale też – przede wszystkim – na czasie. Naturalne są pewne wątpliwości w tym zakresie. Aby je rozwiać, prezentujemy najważniejsze informacje na ten temat:

  • Po naprawie szyby nie tracimy gwarancji producenta.
  • Możliwa jest naprawa wszystkich rodzajów szyb okrętowych oraz okiennych.
  • Ryzyko pęknięcia szyby podczas naprawy wynosi zaledwie 0.03%.
  • Osłabienie szyby po naprawie jest symboliczne – w przypadku rys na najcieńszych szybach spolerowana warstwa wynosi ok. 1.25%.
  • Większość powłok i filtrów umieszczona jest wewnątrz szyb, nie ma możliwości ich uszkodzenia.

Oczywiście cechy te zachowane są wyłącznie w przypadku skorzystania z usług renomowanej firmy z doświadczeniem, takiej jak ClearView. W przeciwnym razie musimy liczyć się z pojawieniem się zniekształceń optycznych oraz widocznych szczególnie w mocnym słońcu niedopolerowań.

Opracowanie:
Gdynia, Kapitańska 10 lok. 6
tel. 698 616 929
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz