Artykuł sponsorowany

Najtańsze formy promocji

Najtańsze formy promocji

Reklama nie musi być droga, by sprzedawała. Najważniejszą kwestią jest przekaz i dotarcie do jak największej grupy odbiorców. Sprawdzają się ulotki, cieszące się od lat niesłabnącym powodzeniem. Oczywiście istota leży w projekcie graficznym, jakości materiału i kolportażu. Firmy zajmujące się produkcją materiałów, przygotowują odpowiednią grafikę we współpracy z reklamodawcą.

Jaka ulotka reklamowa nie sprzedaje?

Ulotka reklamowa ma skłonić odbiorcę do zakupu produktu lub usługi. Aby tak się stało, potrzebny jest odpowiedni projekt graficzny. Wiele firm drukuje w biurze materiały i umieszcza je w skrzynkach pocztowych lub w innych miejscach, ponieważ nie rozumie do końca, na czym polega reklama. Możemy też spotkać ulotki, w których jest umieszczona długa lista produktów lub usług, przez co przekaz jest po prostu nudny. Warto to zadanie zlecić grafikom z firmy Aroart Arkadiusz Konieczny, która zajmuje się również produkcją materiałów. Po przesłaniu zdjęcia, logo i wytycznych, otrzymamy projekt graficzny, który po zaakceptowaniu trafi do druku. Pod wskazany adres zostanie dostarczona zamówiona ilość ulotek, w wybranym formacie.

Kiedy ulotka reklamowa sprzedaje?

Ulotka reklamowa musi zawierać hasło, nagłówek, skróconą ofertę, dane kontaktowe i logo. Ma być czytelna i zachęcająca, bo inaczej zostanie zignorowana. Dlatego projekt graficzny powinien zostać wykonany przez specjalistę. Kolejną sprawą jest jej jakość, czyli wydruk na ładnym papierze. Przekaz musi dotrzeć do klientów, więc istotą jest kolportaż. Możemy we własnym zakresie rozprowadzić materiały lub zlecić firmie, która świadczy tego typu usługi. Ulotki możemy wręczać przechodniom lub zostawiać w skrzynkach pocztowych, sklepach, punktach usługowych, ale pamiętajmy, by trafiły do naszych potencjalnych odbiorców. Ta forma promocji sprawdza się i warto z niej korzystać, szczególnie przy skromnym budżecie. Musimy wybrać odpowiedni format, rodzaj papieru oraz ilość wydruku. Zamówienie większej partii przynosi lepsze efekty.

Opracowanie:
Nowy Sącz, Jeziorańskiego 10A
tel. 668 378 364
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz