Na co zwrócić uwagę wybierając dostawcę narzędzi?
Doświadczenie na rynku
Kiedy zapoznajemy się z profilem działalności danej firmy, wiele z nich w pierwszej kolejności chwali się nam od jak dawna funkcjonuje w branży. Nie da się ukryć, że dla większości klientów jest to jedna z najważniejszych informacji. Nie ma w tym nic dziwnego, bowiem wiek firmy jest bardzo dobrym testem jakości i wiarygodności danego przedsiębiorstwa. Logika stojąca za tym myśleniem jest bardzo prosta – rynek skutecznie i zazwyczaj bardzo szybko weryfikuje, czy dana firma jest w stanie sprostać wymogom klientów i poradzić sobie w konkurencji z pozostałymi podmiotami działającymi w danej branży. Jeśli tak jest w istocie, firma działa dalej. Jeśli nie – traci odbiorców i siłą rzeczy wypada z obiegu. Firmy mogące pochwalić się co najmniej kilkuletnim stażem, jak funkcjonujące od 2007 roku przedsiębiorstwo Integra Tools, są dużo bardziej wiarygodne, bardziej doświadczone i świadczące wyżej jakości usługi, niż młoda konkurencja. Z drugiej strony nie trzeba od razu na początku skreślać firm, które dopiero co rozpoczęły działalność – niektóre z nich mogą pochwalić się wysokim profesjonalizmem, jednocześnie proponując niższe ceny za swoje produkty i usługi.
Zakres oferty
Kiedy już znajdziemy doświadczonego dostawcę narzędzi z ugruntowaną rynkową pozycję, czas przyjrzeć się jego ofercie. Warto zwracać uwagę nie tylko na produkty, których potrzebuje na tę chwilę, ale również te, których będziemy – być może – potrzebować w przyszłości. Myślenie przyszłościowe pozwoli nam rozwiązać większość problemów z zaopatrzeniem za jednym zamachem. Złożenie jednego, dużego zamówienia u jednego dostawcy jest opcją dużo korzystniejszą, niż kupowanie tych samych narzędzi i kilku różnych dostawców – oszczędzamy w ten sposób nie tylko czas, ale i pieniądze.
Obsługa klienta
Na renomę danej firmy przekłada się profesjonalizm każdego z jej pracowników. Wystarczy jedna rozmowa z osobami zajmującymi się obsługą klienta, by się przekonać się czy dany dostawca jest w stanie zaspokoić potrzeby swoich odbiorców. Pracownicy firmy powinni nie tylko dobrze znać asortyment, ale również służyć klientowi pomocą w doborze sprzętu adekwatnego do jego potrzeb.