Artykuł sponsorowany

Kotwa mostowa systemowa KMS jako alternatywne rozwiązanie dla kotew talerzowych

Kotwa mostowa systemowa KMS jako alternatywne rozwiązanie dla kotew talerzowych

Mosty składają się z mnóstwa elementów konstrukcyjnych. Niektórzy przejeżdżają przez nie codziennie, nie zastanawiając się, jak to się dzieje, że ta budowla cechuje się aż taką solidnością i nośnością. Jest to duża zasługa kotew. Na rynku zaczynają wieść prym kotwy mostowe systemowe typu KMS, które mają szereg korzyści do zaoferowania. Ta nowoczesna alternatywa wiąże się też z niższymi kosztami budowy i zaoszczędzeniem czasu. Dlaczego?

Kotwy mostowe systemowe KMS zamiast kotew talerzowych

Kotwy to najpowszechniejsze części przeznaczone do budowy mostów czy wiaduktów. Łączą one główną część konstrukcyjną z innymi betonowymi elementami obiektu, np. gzymsem, kapą chodnikową. Są one tak zaprojektowane, by można poprowadzić skuteczną izolację przeciwwodną między konstrukcją a konkretnym elementem. Elementy uszczelnienia gwarantują więc niezawodną szczelność w łączeniach.

Ogromną popularnością cieszą się kotwy mostowe systemowe KMS, które z powodzeniem zastępują tradycyjne kotwy mostowe i talerzowe. Dolne części tych elementów nie muszą być wcześniej osadzane w płycie mostu. Prace są przeprowadzane po wykonaniu hydroizolacji, przed montażem zbrojenia kapy chodnikowej.

Kotwy mostowe systemowe KMS to przede wszystkim jednak oszczędność pieniędzy i czasu. W dzisiejszych czasach, kiedy terminy są naprawdę rygorystyczne, części tego typu zapewniają mniejsze koszty prac roboczych. Co za tym idzie – szybszy jest czas pracy.
W dodatku czynności może wykonywać jedna osoba. Zastosowanie kotew wiąże się również z oszczędnością materiałów, a co istotne można dokonywać korekt rozstawu tych elementów.

Kotwy mostowe systemowe KMS zapewniają nienaganną szczelność i trwałość, a ich transport również jest bardzo prosty. Da się je przewozić dowolnymi środkami, które zapewniają zabezpieczenie przed pogięciem prętów. Montaż także przebiega sprawnie – wystarczy rzetelnie przestrzegać zasad dokumentacji projektowej. Warto pamiętać, by otwory do kotwienia wiercić najskuteczniejszą techniką udarową, prostopadle do powierzchni podłoża. Następnym krokiem jest osadzenie pręta zespalającego na żywicę, uszczelnienie, a na samym końcu wystarczy zamocować blachę kotwiącą.

Gdzie można się zaopatrzyć w kotwy mostowe systemowe KMS?

Jeśli chcesz przyśpieszyć i usprawnić przeprowadzanie robót mostowych, postaw na najlepszej jakości kotwy mostowe systemowe KMS. Takie w ofercie ma np. firma IMPACT Sp. z o.o., która jest producentem kotew mostowych systemowych KMS oraz świadczy usługi ich sprzedaży wraz z montażem. Jest to bardzo wygodna opcja, gdyż nie musisz już szukać podwykonawców, a co za tym idzie – oszczędzasz cenny czas i pieniądze.

Warto więc stawiać na sprawdzone firmy i zasięgnąć opinii na ich temat. W Internecie jest ich najwięcej, co pomoże Ci szybko i łatwo podjąć decyzję.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz