Artykuł sponsorowany

Koszulki jako popularne gadżety reklamowe

Koszulki jako popularne gadżety reklamowe

Branża reklamowa nieustannie poszukuje nowych nośników, które pozwolą na uzyskanie dużego zasięgu i dotarcie z przekazem do jak największej grupy osób. Z tego powodu kampanie reklamowe coraz częściej przenoszą się z tradycyjnych nośników, takich jak plakaty czy bilbordy, na bardziej nieoczywiste, ale niezwykle skuteczne pod względem marketingowym artykuły, czego przykładem może być odzież. Szczególnie popularne są nadruki reklamowe na koszulkach.

Czy koszulka to dobre miejsce na reklamę?

Zastosowanie odzieży jako nośnika reklamowego wynika przede wszystkim z możliwości uzyskania satysfakcjonujących rezultatów takiej kampanii marketingowej. Wynika to z faktu, iż przekaz umieszczony na koszulce ma szansę dotrzeć do szerokiego grona odbiorców, a to za sprawą dużego zasięgu takiej reklamy, która nie tylko będzie widoczna dla samego użytkownika odzieży, ale zwróci również uwagę osób przebywających w jego otoczeniu – krewnych, znajomych czy po prostu przechodniów. Dla promującej się w ten sposób firmy, to ogromna szansa na zwiększenie rozpoznawalności i budowę świadomości marki, natomiast dla pracownika czy osoby wybierającej taką odzież to możliwość wzbogacenia swojej garderoby o modny element, o ile oczywiście koszulka będzie odpowiednio zaprojektowana i wykonana z wysokiej jakości materiału.

Jak zareklamować się na koszulce?

Najprostszym sposobem na wykorzystanie odzieży jako nośnika reklamowego jest umieszczenie nadruku na koszulce. W tym celu wykorzystuje się różne techniki, przykładowo agencja reklamowa Studio Siedem posługuje się profesjonalnym sitodrukiem oraz haftem komputerowym. Obie te metody pozwalają nanieść na koszulkę dowolną grafikę, zapewniając przy tym trwałość tak wykonanego nadruku, nawet w przypadku wielokrotnego prania ubrań. Jeśli natomiast chodzi o jakość samej odzieży, to warto wybierać starannie wyselekcjonowane materiały, np. bawełnę o wysokiej gramaturze lub poliester, co sprawi, że ubranie będzie komfortowe i pozwoli zachować na dłużej walory estetyczne koszulki. Istotne znaczenie dla przekazu reklamowego ma również fason t-shirtu. Ważne jest, by odzież reklamowa dobrze się prezentowała i była modna, co pozwoli budować pozytywny wizerunek marki. Dlatego też idealnie sprawdzają się tu klasyczne t-shirty nadające się na każdą okazję oraz stylowe koszulki polo, które stanowią nieco bardziej formalny element garderoby i doskonale sprawdzają się nie tylko na co dzień, ale i w pracy. Taki uniwersalny strój w postaci koszulek z nadrukiem dla pracowników to ciekawa forma identyfikacji wizualnej, w którą inwestuje coraz więcej firm.

Oceń artykuł (2)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz