Artykuł sponsorowany

Kameralne sale konferencyjne - na co warto je przeznaczyć?

Kameralne sale konferencyjne - na co warto je przeznaczyć?

Organizujesz szkolenie lub spotkanie biznesowe i poszukujesz optymalnego pomieszczenia na ten event? Dobrym pomysłem będzie wynajem kameralnej sali konferencyjnej. Takie pomieszczenie oferuje uczestnikom wszelkie niezbędne udogodnienia, a ponadto zapewnia przyjazną atmosferę, sprzyjającą dobrej komunikacji w niewielkiej grupie. Sprawdź, jakie korzyści możesz czerpać z takiego rozwiązania.

Czym są kameralne sale konferencyjne?

Niewiele obiektów oferuje tzw. kameralne sale konferencyjne. Na rynku można znaleźć oferty pomieszczeń standardowych, które – choć są praktyczne i potrzebne – niekoniecznie spełniają potrzeby wszystkich organizatorów. Czasem trzeba zorganizować małe szkolenie, warsztaty lub spotkanie biznesowe w niewielkim gronie. Co wtedy? Wówczas najlepiej sprawdzają się kameralne sale konferencyjne na około 12 osób.

Takie obiekty wyposażono we wszystkie te udogodnienia, które są charakterystyczne dla zwykłych sal konferencyjnych. Wyróżniają się one natomiast zmniejszoną powierzchnią, co stwarza o wiele bardziej dogodne warunki dla kameralnych spotkań i kursów.

Czy warto wynajmować kameralne sale konferencyjne?

Odpowiedź jest prosta: oczywiście, że tak! Sale kameralne sprawdzą się w celu organizowania szkoleń i spotkań w niewielkim gronie osób. Ponadto organizatorzy mogą liczyć na wiele udogodnień. Szczególnie interesująca jest oferta Centrum Konferencyjnego AS-BUD w Warszawie. Dobrze doświetlona naturalnym światłem sala konferencyjna w tym obiekcie daje możliwość podziwiania pięknych widoków.

Dodatkowo otrzymuje się pełne wyposażenie, takie jak tablica whiteboard, flipchart, papier, mazaki i markery, nagłośnienie, ekran wraz z projektorem, wygodne stoły i krzesła (które można przestawiać i układać w dowolnych konfiguracjach).

Dlaczego mała sala konferencyjna?

Skoro kameralna sala konferencyjna ma tak niewielką powierzchnię, to czy uczestnicy i organizatorzy spotkania nie będą odczuwali klaustrofobii? Czy nie warto po prostu zmniejszyć ilości miejsc siedzących i postawić na salę konferencyjną o standardowej powierzchni? Takie wątpliwości mogą rodzić się w głowach osób, które pierwszy raz słyszą o sali na 12 osób. Wszelkie obawy są jednak nieuzasadnione.

Ile razy czułeś się niekomfortowo w dużej sali koncertowej, siedząc w pierwszym rzędzie? A czy pamiętasz, jak przyjemna była prywatna rozmowa w zacisznej kafejce?  Wiele osób nawet nie zdaje sobie sprawy z tego, jak ważną rolę w kontekście sprawnej komunikacji odgrywa przestrzeń. Im większa sala, tym gorsza płaszczyzna porozumienia.

„Pusta” powierzchnia buduje dystans, nawet jeśli we wnętrzu gromadzi się zaledwie garstka ludzi. Instynktownie zamykamy się na współuczestników rozmowy oraz postrzegamy organizatorów lub prowadzących szkolenie jako osoby niedostępne. Tymczasem chodzi o to, by budować atmosferę współpracy i zaufania.

Mniejsza przestrzeń zapewnia bardziej przytulny, sprzyjający klimat. W takim otoczeniu wymiana informacji i dzielenie się doświadczeniami przebiega o wiele sprawniej.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz