Artykuł sponsorowany

Jakie torby reklamowe wybrać – papierowe czy foliowe?

Jakie torby reklamowe wybrać – papierowe czy foliowe?

Przedsiębiorcy, szczególnie w sektorze handlowym, stając przed wyborem toreb reklamowych do swoich sklepów, mają do dyspozycji między innymi te wykonane z papieru lub folii. Choć pierwsze rozwiązanie wydaje się zdecydowanie bardziej ekologiczne, to odpowiednio wyprodukowane reklamówki plastikowe nie muszą być tak bardzo szkodliwe dla środowiska. Należy jednak zwrócić uwagę, jakie materiały zostały użyte do produkcji obydwu rodzajów opakowań.

Ekologiczne rozwiązanie promocyjne

W obliczu aktualnego stanu środowiska, coraz częściej przedsiębiorcy, w szczególności punkty handlowe, decydują się na zastąpienie foliowych reklamówek torbami papierowymi. To nie tylko moda, ale również wymóg, który stawia nam ekologiczne podejście, stanowiące coraz ważniejszą część codziennego życia. Nie tylko konsumenci powinni być rozważni, ale także sprzedawcy, którzy dystrybuują towar do klienta. Główną zaletą toreb papierowych jest to, że ich pełen rozkład trwa zaledwie około 2 miesięcy. Ponadto oddane na makulaturę mogą być wykorzystane do ponownego przetworzenia i wyprodukowania nowych opakowań lub artykułów papierniczych. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby poddać takie opakowania procesowi nadruku reklamowego. Farby do tego stosowane także mogą być ekologiczne i nie powodować zanieczyszczenia środowiska. Dzięki atestowi PZH torby papierowe służą również do przenoszenia żywności. Ich konstrukcja z wysokiej jakości papieru (między innymi kredowego) o wysokiej gramaturze oraz dobrych klejów pozwala na obciążenie w zależności od wymiarów nawet do 15 kilogramów. Wpływ na to mają także zastosowane uchwyty: płaski lub skręcany. Ogromny atut to niskie koszty ich produkcji, co przekłada się na niewielkie koszty zakupu podczas wyposażenia sklepu. Można nabyć także opakowania dedykowane do butelek lub kartonów z pizzą. Minimalistyczny design bądź możliwość wspomnianego już nadruku sprawia, że nadają się idealnie jako torebki prezentowe.

Mniej szkodliwy plastik?

Choć w wielu miejscach tradycyjne foliowe reklamówki zostały zastąpione przez torby papierowe, to jednak nadal znajdują się one w obiegu. Tak jak ich papierowe odpowiedniki, również torby foliowe są skutecznymi nośnikami reklamowymi. Firma Ledar oferuje swoim klientom wykonanie grafiki od podstaw wraz z przygotowaniem projektu, zarówno na torbach foliowych, jak i papierowych, które produkuje. Pierwsze z wymienionych są wykonywane z materiałów biodegradowalnych lub folii HDPE oraz LDPE. Wytwórcy starają się także do minimum ograniczyć grubość stosowanego w nich materiału, aby jak najmniej zanieczyszczać środowisko. Stosują metody, które nie mają negatywnego wpływu na środowisko. Odpowiednio segregowane nie stanowią tak dużego obciążenia dla środowiska, o ile mogą zostać poddane w 100% recyklingowi. Warto więc zwrócić uwagę, jakie tworzywo zostało zastosowane do produkcji tego typu reklamówek.

Opracowanie:
Łódź, Słowiańska 32 lok. 1U
tel. 426 833 213
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz