Artykuł sponsorowany

Jakie gadżety wybrać na promocję firmy?

Jakie gadżety wybrać na promocję firmy?
Odpowiednia reklama firmy to podstawa dla przedsiębiorców, którzy chcą poszerzać grono swoich klientów. Zorganizowanie akcji marketingowej może okazać się wcale nie takie łatwe, a kluczowym elementem będzie dobór właściwych gadżetów, które przyciągną spojrzenia przechodniów. Inne przedmioty trafią w gust młodzieży, jeszcze inne spodobają się osobom starszym. Które artykuły promocyjne najlepiej się sprawdzają?

Darmowe gadżety z logo firmy

Najłatwiejsze zadanie mają firmy, których oferta jest skierowana do rodziców z dziećmi. W tym wypadku kluczowym będzie wybranie artykułów jak najbardziej kolorowych i uwielbianych przez maluchy. Podstawą są oczywiście balony z nadrukiem, których na tego typu akcjach nie może zabraknąć. Dzieci lubią się nimi bawić, a dla Ciebie będzie to mobilna reklama. I choć dorosłym już nieco trudniej zaimponować, darmowe gadżety nie muszą  być specjalnie wyszukane. Warto postawić na funkcjonalność, czyli przedmioty, które przydają się w życiu codziennym. Mogą to być wszelkiego rodzaju długopisy lub torby bawełniane.  

Upominki i nagrody dla klientów

Osoby, które zdecydowały się na skorzystanie z usług Twojej firmy, warto dodatkowo nagrodzić. Mogą to być drobne upominki lub większe nagrody, które będą przydzielane na zasadzie losowania. W ten sposób unikniesz wysokich wydatków, a możesz skusić potencjalnych klientów interesującymi nagrodami. Pamiętaj o tym, aby one również zostały wyposażone w logo i nazwę firmy. Ciekawe propozycje znajdziesz między innymi w sklepie Nadruki Reklamowe, który proponuje nie tylko klasyczne opcje w postaci koszulek i kubków, ale również nieco kosztowniejsze, na przykład kurtki, parasole lub bluzy.

Darmowe gadżety i nagrody przyciągają ludzi, jednak należy również pamiętać o części merytorycznej. Akcję promocyjną powinny prowadzić osoby, które znajdą ofertę firmy i są w stanie doradzić i odpowiedzieć na zadawane przez potencjalnych klientów pytania. Do upominków można dołączać również broszury informacyjne, które będą zawierały szczegółowy opis usług lub produktów.

Marketing z pomysłem?

Myśląc o gadżetach reklamowych zwykle mamy przed oczami produkty, które są zaopatrzone w firmowe logo. Wielu przedsiębiorców idzie jednak o krok dalej i tworzy kampanie tematyczne. W ten sposób grono odbiorców może być jeszcze szersze, dzięki czemu połączysz przyjemne z pożytecznym. Coraz więcej firm angażuje się w akcje charytatywne oraz ochronę środowiska. Rozdawane podczas kampanii upominki można zaopatrzyć w hasła, które będą promować niesienie pomocy innym oraz ekologiczny styl życia. Najlepsze w tym celu są torby bawełniane, których codzienne używanie pozwala odciążyć przyrodę.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz