Artykuł sponsorowany

Jakie gadżety reklamowe wybrać na targi branżowe?

Jakie gadżety reklamowe wybrać na targi branżowe?

Przygotowanie do targów to czas intensywnych prac dla całego działu marketingu w firmie. Budżet trzeba podzielić na wydatki związane z dzierżawą stoiska, jego konstrukcją oraz na gadżety reklamowe z logo firmy. Dobrze przygotowana komunikacja wizerunkowa jest podstawą sukcesu danego działania. Chodzi o to, aby twoja firma zapadła w pamięci odwiedzających, którzy być może zostaną twoimi klientami.

Upominki dla odwiedzających na targach branżowych

Udział w targach wystawienniczych powinien być zaplanowany z odpowiednim wyprzedzeniem. Chodzi o wyróżnienie  się na tle innych wystawców. W ten sposób zwiększa się prawdopodobieństwo zdobycia nowych klientów.

Ranking najczęściej wybieranych upominków reklamowych wg Dan-Pol z Wrocławia:

  • smycze z logo i breloki,
  • odblaski samozaciskowe,
  • notesy i kalendarze,
  • długopisy z nadrukiem,
  • powerbanki i pendrivy,
  • latarki i scyzoryki,
  • kubki ceramiczne ze znakiem firmowym, termiczne, metalowe i plastikowe.

Za pomocą gadżetów reklamowych firma jest zapamiętywana i kojarzona z określonymi produktami lub usługami.

Jak przygotowywane są gadżety reklamowe?

Branding, czyli znakowanie przedmiotów logotypem, hasłem reklamowym, adresem strony internetowej. Ma to na celu budowanie pozytywnego wizerunku firmy. Agencje reklamowe realizujące zamówienia na upominki firmowe najczęściej dysponują własnymi drukarniami.

Składając zamówienie, należy określić ilość spersonalizowanych upominków, ich rodzaj oraz sposób wykonania. Bardzo ważny jest termin realizacji.

Wykonują zlecenia z zastosowaniem takich technik, jak:

  • tampodruk gwarantuje  trwałe znakowanie. Idealnie sprawdza się na długopisach.
  • Suchego tłoczenia stosowanego do papieru, skóry i niektórych tworzyw.
  • Laserowej. Polega ona na grawerowaniu w metalu lub drewnie. Znajduje zastosowanie w precyzyjnym znakowaniu przenośnych pamięci USB lub skrzyneczek do wina.
  • Offsetu, czyli nadruku na okładkach kalendarzy, teczek lub wizytówek.
  • Sitodruku używanego do nanoszenia barwnych logotypów na t-shirty lub parasole.

Ustal z pracownikiem agencji reklamowej na kiedy możliwe jest dostarczenie próbki oraz całej partii. Pamiętaj, aby całą dostawę dokładnie sprawdzić pod kątem jakości nadruku, grawera lub sitodruku. Wykonanie musi być perfekcyjne, przecież będą wizytówką twojej oferty.

Na targach gadżety firmowe typu długopisy lub smycze powinny być rozdawane każdemu odwiedzającemu. Natomiast kalendarze, notesy można wykorzystać w trakcie rozmów z osobami zainteresowanymi. Warto na nich zamieścić nie tylko dane kontaktowe, ale również listę produktów lub usług będących przedmiotem twojej działalności.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz