Artykuł sponsorowany

Jakie gadżety reklamowe wybrać dla swojej firmy?

Jakie gadżety reklamowe wybrać dla swojej firmy?

Jak wiadomo nie od dziś – reklama dźwignią handlu. Gdyby nie ona, wiele osób nie miałoby pojęcia o prowadzonej przez nas działalności czy sprzedawanych produktach. W dzisiejszych czasach reklama jest wszędzie i można śmiało rzec, że towarzyszy nam przez cały nasz dzień.

Jak jednak sprawić, by klienci pozytywnie kojarzyli naszą markę, a logo firmy przyciągało wzrok kolejnych osób? Można oczywiście zainwestować w billboardy, jednak jest to rozwiązanie drogie i ograniczone lokalizacyjnie. Zdecydowanie lepszym pomysłem są gadżety reklamowe, które klienci mogą nosić ze sobą, gdziekolwiek się wybiorą – a wraz z nimi nasza reklama.

Kawa to podstawa, czyli o kubkach słów parę

Chyba każdy z nas pił kiedyś z kubka, na którym nadrukowane było logo firmy lub konkretnej, sprzedawanej przez nią marki. Kubki reklamowe to jeden z najlepszych pomysłów na gadżet – jest użyteczny, wiele osób ceni sobie picie w kubku, zamiast w filiżance, bo kojarzy im się z domową atmosferą.

Reklama na kubku ma tę zaletę, że trafia nie tylko do oczu osoby, która ów kubek dostała, ale też wszystkich gości, których poczęstuje kawą w swoim domu. Jeśli zdecydujemy się na kubek termiczny, dodatkowo możemy liczyć na eksponowanie naszego logo w tramwajach, autobusach i przestrzeni publicznej, kiedy użytkownik będzie wędrować do pracy z gorącą kawą – dzięki naszemu gadżetowi.

Długopisów nigdy za wiele

Jest to na swój sposób ciekawe zjawisko, ale nie ma osoby, która by narzekała na za dużo długopisów w swoim domu. Zwłaszcza gdy ma się świadomość, że nie znamy dnia ani godziny, gdy którykolwiek z nich odmówi posłuszeństwa. Dlatego równie dobrym pomysłem są długopisy reklamowe. Ich produkcja niewiele kosztuje, zajmują bardzo mało miejsca i są łatwe do sprezentowania obecnym lub potencjalnym klientom przy w zasadzie dowolnej okazji.

Warto też rozważyć takie opcje, jak etui na kartę bankomatową, które przyciągnie wzrok klienta za każdym razem, gdy będzie chciał wypłacić gotówkę bankomatu lub zapłacić kartą. Godne uwagi są też akcesoria sprofilowane pod dzieci – jak choćby zwykłe balony reklamowe, rozdawane podczas otwarcia sklepu, rocznicy działalności firmy lub dowolnej innej okazji. Dzieci uwielbiają balony – jeśli nadmuchamy je helem lub będziemy rozdawać na patyczkach, dzieci będą do domu wędrować z balonami uniesionymi wysoko, przyciągając nimi wzrok przechodniów i eksponując ich na naszą reklamę.

Gdzie zamówić gadżety reklamowe?

Firm oferujących gadżety i nadruki reklamowe jest na rynku wiele. Decydując się na którąkolwiek z nich, warto wziąć pod uwagę nie tylko oferowaną przez nią gamę możliwości, ale także jej doświadczenie. Studio ProArte od 2000 roku zajmuje się wizualizacją przestrzeni reklamowych klientów, oferując różne gadżety reklamowe. Zajmując się zarówno drukiem, grafiką i multimediami pracujący tam eksperci w stanie przygotować spójną kampanię reklamową na różnych płaszczyznach – warto zatem rozważyć skorzystanie z ich usług.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz