Materiał Partnera

Jaką kserokopiarkę do firmy warto wybrać?

Jaką kserokopiarkę do firmy warto wybrać?

Kserokopiarka jest podstawowym elementem wyposażenia każdego biura. Na rynku znajdziemy bardzo wiele różnego rodzaju kserokopiarek – różnią się one przede wszystkim parametrami i ceną. Jakie ksero warto wybrać? Czy opłaca się kupować używaną kserokopiarkę, czy lepiej zainwestować w nowe urządzenie? Na jakie parametry zwrócić uwagę? Dowiesz się, czytając nasz krótki poradnik

Najważniejsze funkcje

Zanim zaczniemy przeglądać oferty sprzedaży kserokopiarek, musimy zastanowić się, jakie funkcje tego urządzenia są dla nas kluczowe. Podstawową funkcją każdego ksero jest oczywiście kopiowanie dokumentów. To jednak nie wszystko. Większość kserokopiarek można dziś połączyć z komputerem, co umożliwia także drukowanie dokumentów bezpośrednio z komputera. Przydatna i popularną funkcją nowoczesnych kserokopiarek jest także skanowanie – dzięki temu szybko możemy przesłać dokumenty, które posiadamy w formie analogowej, na dowolny komputer. Oprócz tych trzech podstawowych funkcji, cześć nowoczesnych urządzeń jest wyposażona także w opcje kodów dostępu, pozwalające ograniczyć liczbę osób korzystających z urządzenia, czy zdalny serwis, dzięki któremu fachowcy mogą obserwować pracę naszego urządzenia i szybko udzielić pomocy w razie awarii. Duży wybór kserokopiarek oferuje firma, którą prowadzi Alicja Borucka - ZHU Escop. Przedsiębiorstwo zajmuje się także serwisem kserokopiarek.

Na co zwrócić uwagę kupując kserokopiarkę?

Zakup kserokopiarki to spory wydatek – dlatego wielu przedsiębiorców, chcąc obniżyć koszty, decyduje się na kupno tych urządzeń z drugiej ręki. Używane kserokopiarki mogą naprawdę dobrze nam służyć. Czasem lepiej wybrać starszy, używany model sprzętu wysokiej klasy, niż nowe ksero z najniższej półki cenowej. Kupujące kserokopiarkę do firmy, zawsze musimy brać pod uwagę koszty eksploatacji urządzenia – czasami tani kserokopiarki powodują później wiele dodatkowych kosztów – bo mają drogie części zamienne, tonery, lub zużywają dużo prądu. Dlatego porównujmy nie tylko ceny zakupu różnych urządzeń, ale też koszty ich użytkowania. Ważnym parametrem, na który powinniśmy zwrócić uwagę, jest też czas drukowania pojedynczej strony. W dużych firmach, gdzie ciągle kseruje się stosy dokumentów, zbyt długi czas wydruku pojedynczej strony może być problemem, dlatego warto zainwestować w urządzenie, które drukuje naprawdę szybko. W niewielkiej, kilkuosobowej rodzinnej firmie kserokopiarka nie pracuje tak intensywnie, więc tu czas wydruku może być nieco dłuższy.

Opracowanie:
Bydgoszcz, Toruńska 24A
tel. 52 345 67 20
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz