Jak wyróżnić się na rynku internetowym? Obsługa klienta a opinie

Jak wyróżnić się na rynku internetowym? Obsługa klienta a opinie

Zależy Ci na rozwoju Twojej firmy i dotarciu do szerszego grona odbiorców? Zdecyduj się na pomoc internetowego doradcy! Podstawą jest odpowiednia obsługa klienta – gwarantuje ją firma WeNet. Jakie etapy obejmuje współpraca z nią? Jakie są obowiązki doradcy internetowego? Poznaj opinie o WeNet. Zdecyduj się na współpracę z profesjonalistami!

Rozwój firmy a pomoc specjalistów

Odkryj możliwości, jakie niesie ze sobą marketing internetowy. Promuj swoją ofertę i wzmocnij swój biznes. Widoczność w Internecie to podstawa. W ten sposób dotrzesz do większej grupy odbiorców ze swoimi produktami czy usługami. Przyczynisz się w ten sposób do zwiększenia sprzedaży. Chcesz się wyróżnić ze swoim biznesem na tle konkurencji? Dostosuj się do zmieniających się stale potrzeb rynkowych oraz konsumentów.

Chcesz się rozwijać w sieci? Skorzystaj z pomocy specjalistów. Nowoczesne rozwiązania oferuje firma WeNet – największy polski zespół doradców internetowych i agencja marketingowa. Jest to świetna opcja dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Obsługa klienta a zadania opiekuna

Doradca Internetowy z firmy WeNet ma na względzie satysfakcję klienta. Jest odpowiedzialny za opinie klientów. Spośród jego zadań wymienić można:

  • kontrolę potrzeb klienta – słucha, zna problemy i oczekiwania,

  • oferowanie narzędzi – oferta jest indywidualna i dopasowana do biznesu i branży,

  • prezentowanie oferty – informuje o produktach i usługach. W tym celu odpowiada na pytania klienta,

  • dążenie do zdobycia zaufania klienta,

  • rozwiązanie problemów – zajmuje się oddawaniem spraw do właściwych działów.

Doradca internetowy poza tym działa tak, aby utrzymać długotrwałe relacje i lojalność klienta. Odpowiada za zdobywanie nowych klientów i opiekuje się nimi po sprzedaży. Dodatkowo jest przedstawicielem przedsiębiorstwa. Zajmuje się budowaniem jej pozytywnego wizerunku.

Etapy obsługi klienta w WeNet

Na początku możesz liczyć na dedykowanego opiekuna, który pomoże Ci na każdym etapie współpracy. Zapewni Ci wsparcie przez cały czas. Masz pytania lub wątpliwości? Opiekun jest do dyspozycji w każdej chwili. Na przebieg procesu obsługi klienta wpływa zakupiony produkt. Etapy na ogół jednak składają się z:

  1. onboardingu – wprowadzenia klienta,

  2. cyklicznej pomocy,

  3. cyklicznego badania doświadczeń klienta.

Pierwszym etapem jest onboarding. Podczas jego trwania opiekun na początku umowy objaśnia zakupiony produkt. Ponadto informuje klienta o procesie realizacji i przedstawia zakres pomocy.

Poznaj opinie o WeNet i zdecyduj się na współpracę!

Podczas trwania umowy trwa obsługa oraz komunikacja opiekuna z klientem. Przez cały czas przeprowadza się badania satysfakcji. Nadzoruje się doświadczenia klienta. W razie problemów opiekun interweniuje. Badania przeprowadza się na aktywnych klientach oraz takich, którzy zdecydowali się zakończyć współpracę. Mogą być początkowe, w połowie współpracy czy exit interview, a więc 2 miesiące po zakończeniu współpracy.

Obsługa klienta a opinie

Zaufanie klientów sprawiło, że agencja marketingowa WeNet 2 razy otrzymała nagrodę „Firma Przyjazna Klientowi”. Jest to najlepszy dowód na zadowolenie klientów z oferowanych przez firmę usług. Przykład opinii: „Zaangażowanie, dostępność i indywidualne podejście” – Sherri Hill Polska.

„Wiedza w przedmiocie umowy, organizacja pracy, rzetelność” – Elżbieta Rurynkiewicz A-Z Gastro.

„Organizacja pracy, terminowość, konsekwencja” – Eurosilesia Sp. z o.o.

Co ciekawe, od 2016 roku firma jest związana z Premium Google Partner. Jest partnerem dla Google i dla swoich klientów. Ogólne zadowolenie klientów z usług wynosi 92% [1].

[1] "Czy nasi klienci są zadowoleni? Badanie ilościowe na klientach WeNet" 2022

Źródło: "Czy nasi klienci są zadowoleni? Badanie ilościowe na klientach WeNet" 2022.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz

Przeczytaj także

Wyszukaj firmy z branży