Artykuł sponsorowany

Jak wybrać dobrą restaurację na zorganizowanie wesela?

Jak wybrać dobrą restaurację na zorganizowanie wesela?

Wesele to ważne wydarzenie, do którego przygotowujemy się na miesiące, niekiedy nawet lata przed planowaną datą ślubu. Do jednych z ważniejszych kwestii, jakie trzeba ustalić, to miejsce organizacji wesela, wybór menu, czy też zespołu muzycznego. Podpowiadamy, jak wybrać restaurację, której zlecimy przygotowanie posiłków dla gości weselnych?

Czystość, kultura osobista, wysoki standard obsługi

Zanim zdecydujemy się na dany lokal gastronomiczny, któremu zlecimy przygotowanie obsługę gastronomiczną wesela, dobrze jest poznać lokal „od kuchni”. Mamy tu na myśli zarówno sposób obsługi gości, jak i umiejętności kulinarne szefa kuchni. Organizując wesele w restauracji, musimy sprawdzić obsługę restauracji. Nie wystarczy pozytywna opinia managera restauracji, stwierdzenie, że kelnerzy mają doświadczenie w obsłudze imprez okolicznościowych. Wybierzmy się wspólnie na obiad, przekonajmy się sami, jak obsługa gości wygląda w praktyce. To pozwoli nam mieć wyobrażenie, jak będzie wyglądało serwowanie potraw, dbanie o czystość stołów w dniu przyjęcia weselnego.

Wystrój lokalu tak, ale ważniejsza jest czystość

Spędzając czas w restauracji, nie tyle zwracajmy uwagę na wystrój, aranżację wnętrza, choć to ma duże znaczenie na pozytywny odbiór lokalu przez weselników. Patrzmy raczej na czystość lokalu. Nawet jeśli nie mamy potrzeby – skorzystajmy z toalety. Sprawdźmy, jak wygląda sprawa dbania o czystość w tej strefie restauracji, która nie oszukujmy się – jest ważna i bliska, każdemu człowiekowi.

Wystrój lokalu to rzecz gustu, dlatego nie oceniajmy lokalu aż tak surowo. Sprawdźmy jednak, czy według naszego poczucia smaku nic się „nie gryzie” nie irytuje nas. Wszak spędzimy tu wieczór, ba najważniejszą noc w naszym życiu, warto zadbać więc o dobre wspomnienia.

Miej otwarte zmysły

Wiesz już, jak gotuje szef kuchni, wiesz, że lokal jest czysty, zadbany. A jak zapach? Wbrew pozorom odbiór wszystkimi zmysłami lokalu gastronomicznego jest ważny w przypadku zarówno pobytu indywidualnego w restauracji, jak i organizowaniu spotkania biznesowego czy wesela. Zapach i wygląd to pierwsze co „rzuci się w oczy” weselnikom. W dobrej jakościowo restauracji będzie czuć delikatną nutę gotowanych dań, dzięki czemu będziesz wiedzieć, że wszystkie dania są świeże i gotowane od podstaw w lokalu.

W restauracji, w której panuje kameralna atmosfera sprzyjająca rozmową i spędzaniu wspólnie czasu, jak w przypadku restauracji Pełno Smaku w Ełku organizacja wesela to czysta przyjemność. Niedopuszczalne jest natomiast odczuwanie sztucznych aerozoli, zaduch, czy zapach spalenizny.

Oferta menu – wszystko dla dobra klienta

W trakcie rozmowy z managerem restauracji nie zapomnijcie poprosić o omówienie menu okolicznościowego. Poproś o przykładowe zestawienia dań. Otwartość szefa kuchni, pomysłowość i słuchanie potrzeb klienta to recepta na przygotowanie wesela marzeń. Rozmawiając o potrawach, nie zapomnijcie dopytać o pochodzenie produktów. Ważną dla was informacją będzie korzystanie z usług lokalnych dostawców, zwłaszcza jeśli chodzi o pochodzenie mięsa, warzyw czy owoców
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz