Artykuł sponsorowany

Jak wdrożyć płatności bezgotówkowe w małej firmie?

Jak wdrożyć płatności bezgotówkowe w małej firmie?

Jak uzyskać 30 procentowy wzrost transakcji, bez sięgania po nachalną reklamę i marketing? Zaoferować klientom możliwość bezgotówkowych płatności. Opcja ta jest dostępna już nie tylko dla dużych sieci sprzedaży, ale także dla małych przedsiębiorstw, które mogą skorzystać z działań realizowanych przez Fundację Polska Bezgotówkowa. Na jakie korzyści możemy się przygotować w przypadku chęci pozyskania tego typu urządzenia?

Dla kogo?

Program Polska Bezgotówkowa przygotowany z inicjatywy instytucji płatniczych oraz Ministerstwa Przedsiębiorczości i Technologii, kierowany jest do małych i średnich przedsiębiorców, którzy na włączenie się do działań mają czas do 2020 roku. Dodatkowo podmioty gospodarcze mogą podejść do inicjatywy tylko jeśli mają poniżej pięciu stacjonarnych placówek. Program zakłada, że na własność udostępniane są im terminale płatnicze (maksymalnie trzy), finansowane w stu procentach przez pierwsze dwanaście miesięcy ich użytkowania. Na późniejszym etapie przedsiębiorca będzie płacił tylko ustaloną prowizję za realizację płatności. Po zapoznaniu się z zasadami programu i spełnieniem podstawowych wymagań, możemy przejść do etapu jego wdrożenia. Formalności dopełniamy na przykład poprzez stronę internetową polskabezgotowkowa.pl, gdzie po wypełnieniu dokumentu, musimy tylko oczekiwać na kontakt od dostawcy wybranego terminala płatniczego.



Prostota użytkowania

Dla niektórych przedsiębiorców płatności bezgotówkowe mogą wydawać się trudne do zaaplikowania ich w firmie, przede wszystkim ze względu na rzekome skomplikowanie tego typu urządzeń oraz trudności związane z ich użytkowaniem. To jednak mit. Nowoczesne urządzenia takie jak Terminal Smart D220 są łatwe w obsłudze i niezwykle intuicyjne, ale także wytrzymałe, przez co nie musimy obawiać się kosztów związanych z ich ewentualną naprawą. Jeśli chcemy dopasować konkretny terminal do warunków naszego przedsiębiorstwa, skorzystajmy z pomocy fachowców, którzy doradzą nam najlepsze rozwiązania w tym obszarze, biorąc pod uwagę typ  charakter naszej działalności, a także średnią liczbę realizowanych transakcji. Doradztwo w tym zakresie prowadzi między innymi dystrybutor terminali płatniczych Krzysztof Szczepaniak z firmy e-service.
Według niego, instalacja urządzenia i jego późniejsza eksploatacja są współcześnie niezwykle proste i nie wymagają długiego okresu wdrożenia.

Szansa dla mniejszych

Program jest zdecydowaną szansą dla mniejszych przedsiębiorstw, które często tracą względem potentatów ze względu na mniejsze możliwości inwestycyjne. Refundowane terminale płatnicze to jednak ogromna okazja, którą warto wykorzystać, aby nadrobić dystans i zyskać dodatkowych klientów.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz