Materiał Partnera

Jak stworzyć dobrą reklamę na Instagramie?

Jak stworzyć dobrą reklamę na Instagramie?

Zarówno duże przedsiębiorstwa o globalnym zasięgu, jak i małe firmy, zainteresowane są kampaniami marketingowymi w social mediach. Kiedyś najbardziej popularne były te na Facebook-u. Dzisiaj idąc drogą kultury obrazkowej, a uszczegóławiając graficznej i zdjęciowej, kampanie przeniosły się na Instagram. Aby jednak przyniosły one zamierzone efekty, muszą być one realizowane w odpowiedni sposób.

Postaw na współpracę ze specjalistami e-marketingu!

Zastanawiałeś się kiedyś, jak rozpoczynali swoje kariery blogerzy, czy w jaki sposób np. salon kosmetyczny działający w małej miejscowości, uzyskał zasięg obserwatorów, który można byłoby przypisać dla ogólnopolskiej kliniki estetycznej? Odpowiedź jest dzisiaj coraz bardziej oczywista. To wysiłek specjalistów e-marketingu, którzy wiedzą, w jaki sposób generować ruch na Twoim koncie, jak pozyskiwać nowych obserwatorów, oraz ważne lajki, decydujące o dalszym powodzeniu kampanii. Ambitne firmy, które chcą zająć się reklamą na Instagramie na własną rękę, powinny zatem wiedzieć, że czeka na nie wiele przeszkód. Brak znajomości zasad działania social mediów, pozycjonowania w Internecie, czy też ważnym kampanii Google Adwords, niestety nie sprzyja powodzeniu… Wielokrotnie zatem tańszą, szybszą, oraz wydajniejszą opcją, jest podjęcie współpracy z odpowiednimi pracowniami. Przykładem jest grupa Lajkpanel.pl, która pomaga również stworzyć skuteczne reklamy na YouTube.

Na czym skupić swoją uwagę?

Jeśli jesteśmy przedsiębiorcami, którzy postanowili podjąć współpracę z firmą e-marketingową, nie musimy zastanawiać się nad zasięgiem postów, ruchem, aktywnością, czy też konwersją. Tym zajmie się „od strony technicznej” profesjonalista. Firma jednak nie powinna być przy swojej kampanii bierna. Warto, aby cały tzw. content tworzyli jej pracownicy. Tylko w taki sposób można nadać życie zdjęciom, czy filmikom, które powinny przedstawiać daną markę „od środka”. Zwykłe marketingowe e-plakaty, nie mają zatem racji bytu na Instagramie. Lepiej postawić na artystyczną elegancję zdjęć, szaloną i miłą atmosferę konta, lub też na profesjonalizm i pokazywanie tego, jak działa nasze przedsiębiorstwo. Warto również stawiać na reklamy kreatywne, komentujące i odwołujące się do trendów lifestylowych… Jeśli zaś nie masz pomysłu, koniecznie podpatruj konta instagramowe najlepszych pod względem budowy wizerunku firm. Często na genialne inspiracje, można trafić analizując reklamy marek samochodowych. W świecie marketingowych to właśnie koncerny motoryzacyjne słyną z najlepszych treści. 

Opracowanie:
Gdynia, Necla 16 lok. 6
tel. 506 771 456
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz