Artykuł sponsorowany

Jak dotrzeć z treścią reklamy do młodych ludzi?

Jak dotrzeć z treścią reklamy do młodych ludzi?

Reklamy nie tylko wykorzystywane są przez wielkie korporacje, ale również przez mniejsze firmy. Najtrudniej jednak trafić z określonymi treściami do młodych ludzi, którzy jak podaje wiele badań marketingowych, nie są podatni na zarówno promocję internetową, jak i telewizyjną. Bezskuteczna jest również reklama w gazetach, czy nawet ta outdoorowa. Jak zatem w tani sposób dotrzeć do potencjalnych klientów w wieku od 18-30 lat? Skorzystaj z opcji gadżetów reklamowych…

Młody konsument, konsumentem świadomym

Każda reklama korzysta w swojej podstawie z mechanizmów psychologicznych dotyczących w dużej mierze pewnego rodzaju manipulacji, niebędącej jednak sprzecznym zjawiskiem z etyką. Treści marketingowe muszą bowiem zachwalać produkt, usługę, czy misję danej marki, ale to niestety wiąże się z różnym poziomem wiarygodności. Świadomy konsument, czyli często ten młody i obeznany w nowoczesnych technologiach, niełatwo uwierzy określonej firmie. Reklamy dedykowane dla grupy konsumenckiej od 18 do 30 roku życia, muszą być zatem przede wszystkim bardzo kreatywne. Mowa tutaj zarówno o formie, jak i o merytorycznej treści. Tu warto zauważyć, że o ile duże firmy mogą w tym celu wykorzystać w szerokim spektrum social media, tak mniejsze podmioty niestety nie mają w nich tak dużego zasięgu. Za drogie dla nich są również reklamy telewizyjne. Na co zatem powinny one postawić? Przede wszystkim na gadżety reklamowe, których skuteczność marketingowa wśród młodych ludzi jest potwierdzona m.in. przy kampaniach employer brandingowych podczas targów pracy!

Gadżet reklamowy dla młodych konsumentów

Zarówno w przypadku reklamy wizerunkowej, pracowniczej, czy produktowej z wykorzystaniem gadżetów reklamowych, należy przede wszystkim kłaść nacisk na wysoką jakość i kreatywność. Zwykłe długopisy, czy smycze nie są zatem nawet wśród młodzieży w 100% skuteczne i satysfakcjonujące. O ile ich wręczanie swoim pracownikom, czy w dużej ilości swoim kontrahentom, może przynieść wymierne korzyści, tak lepiej unikać tych produktów przy kampaniach zewnętrznych kierowanych do młodych ludzi. Im lepiej wręczać wysokiej jakości spersonalizowaną odzież z kreatywnymi nadrukami – bluzy i piżamy to strzał w dziesiątkę – kubki z humorystycznymi grafikami, czy też drobne sprzęty elektroniczne. Powerbanki i pendrive’y to strzał w dziesiątkę! Przekonywujące dla młodych ludzi są również drobniejsze upominki w formie np. słodyczy ze spersonalizowanymi opakowaniami. Cukierki i pralniki, mogą zatem ocieplić wizerunek naszej firmy w bezpośrednim kontakcie z niecierpliwym, wymagającym i świadomym młodym kliencie. Jeśli zatem potrzebujesz pomocy w realizacji kampanii taniej, ale skutecznej, koniecznie podejmij współpracę z Agencją reklamową IDEA, która ma za sobą wiele pomyślnie zrealizowanych zleceń. Firma ta specjalizuje się bowiem w tworzeniu na specjalne zamówienie wysokiej jakości gadżetów reklamowych. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz