Hotel pracowniczy – poznaj jego zalety
Hotel pracowniczy musi spełnić nieco inne wymogi niż zwykły nocleg, którego szukamy dla siebie. W przypadku takiego hotelu znaczenie ma nie tylko komfort i lokalizacja, ale także – a właściwie przede wszystkim – cena. Hotele pracownicze są wynajmowane na dłuższy okres, przez firmy, których pracownicy pracują w ramach różnych projektów poza stałym miejscem pracy. Czym się kierować wybierając taki hotel dla swoich pracowników? Jakie są zalety tego rozwiązania? Przekonaj się!
Hotel pracowniczy – to się opłaca
Hotele pracownicze są stworzone z myślą o firmach, które prowadzą swoją działalność na terenie całego kraju. Dzięki nim, możemy zapewnić swoim pracownikom tani, komfortowy nocleg, który [pozwoli im na czas dotrzeć do pracy. Dzięki temu pracownicy będą też bardziej wypoczęci, a co za tym idzie, bardziej efektywni, niż w przypadku konieczności dojazdów. Wynajem hotelu pracowniczego to często koszt znacznie niższy, niż wynajem autobusu, który będzie dowozić pracowników codziennie do miasta, w którym realizowane jest dane zlecenie. Dobrym hotelem pracowniczym, oferującym noclegi dla osób pracujących w Warszawie, Grójcu i Radomiu jest hotel M A N D I - Noclegi Centrum Anna Pochelska. Znajdziemy tutaj odpowiednio wyposażone pokoje, w których nasi pracownicy będą po prostu czuć się dobrze.
Jaki powinien być hotel pracowniczy?
Chociaż hotel pracowniczy to nie miejsce na wielkie luksusy, to jednak muszą panować w nim komfortowe warunki, pozwalające pracownikom na odpowiedni wypoczynek. Przede wszystkim, pokoje w takim hotelu powinny być czyste i zadbane. Nie muszą za to mieć za dużego metrażu. Ważne są też wygodne łóżka. W pokojach powinny się też znaleźć takie udogodnienia jak telewizor czy bezprzewodowy internet – w końcu pracownicy na wyjeździe nie mogą być odcięci od świata. W takich pokojach nie powinno być łóżek piętrowych. Pracownicy zasługują na przestrzeń i intymność, pokoje nie powinny więc być przeznaczone dla więcej niż 3 osób. Dlatego ważne, by każdy pokój posiadał prywatną łazienkę. Na miejscu powinna być dostępna także kuchnia, w której można przygotowywać własne posiłki. Hotel pracowniczy powinien być też dobrze zlokalizowany. Wynajem takich pokoi jest bardzo opłacalny – o koszt około 50 zł za dobę. Jeśli jednak potrzebujemy pokoi pracowniczych na dłuższy termin, powinno udać nam się wynegocjować niższą stawkę. To idealne rozwiązanie dla firm, które działają w dużej mierze w systemie delegacyjnym, lub które realizują zlecenia w całej Polsce.