Artykuł sponsorowany

Grafika okienna jako sposób na zwrócenie uwagi na swój punkt usługowy

Grafika okienna jako sposób na zwrócenie uwagi na swój punkt usługowy

Ogromna konkurencja na rynku obecnie sprawia, że jednym z kluczowych zadań stojących przed przedsiębiorcą jest promocja jego produktu lub usługi. Istnieje bardzo wiele narzędzi marketingowych ułatwiających wyróżnienie się na tle innych firm. Jeśli dysponujemy lokalem usługowym – czy to na parterze budynku mieszkalnego, czy na przykład w galerii handlowej – warto skorzystać z możliwości, jakie daje zastosowanie grafiki okiennej.

Pod tym pojęciem rozumieć należy różnego typu dekoracje, zwykle o charakterze reklamowym, które umieszcza się na szybach witryn albo tuż przy nich. W tym ostatnim przypadku mowa o ozdobnych tkaninach lub roletach, ale najczęściej spotykanym rozwiązaniem jest naklejenie na przezroczystej powierzchni pionowej specjalnych folii.

Szeroki wachlarz możliwości

Mogą się rozpościerać na całą powierzchnię szyby albo tylko jej część, być wycinane w fantazyjne kształty lub zadrukowane, przepuszczające światło bądź całkowicie je blokującewylicza specjalista z drukarni wielkoformatowej AdvMedia. Warto wyróżnić tu technikę One-Way Vision, pozwalającą obserwować to, co się dzieje po drugiej stronie – ale tylko w jednym kierunku. Rozwiązanie to jest charakterystyczne chociażby dla oklejonych reklamami środków komunikacji miejskiej.

Zalety wedle potrzeb i oczekiwań

W przypadku jednak grafik okiennych w punktach usługowych jak najbardziej można zastosować też folie uniemożliwiające zajrzenie do środka z ulicy, co często jest bardzo pożądanym efektem, np. w salonach piękności czy gabinetach lekarskich. Umieszczona po zewnętrznej stronie, odpowiednio zaprojektowana grafika albo po prostu duża plama żywego koloru skutecznie przyciąga wzrok przechodniów i zachęca do skorzystania z oferty danego lokalu.

Grafika okienna jako wizytówka przedsiębiorstwa

Tak już jesteśmy skonstruowani ewolucyjnie jako ludzie, że naszą uwagę zwracają przede wszystkim rzeczy ładne lub wyróżniające się z tła. Wykorzystanie dużej powierzchni okien naszego punktu jako powierzchni reklamowej okazuje się więc strzałem w dziesiątkę, a niekiedy pozwala też zaoszczędzić chociażby na szyldzie.

Grafika okienna nie tylko bowiem ułatwia dostrzeżenie lokalu wśród wielu innych (w tym należących do konkurencji), a co za tym idzie, również sprawniejsze dotarcie do niego – ale też odpowiada niejako za pierwsze wrażenie wywołane na potencjalnych klientach. Jeśli w okolicy znajdą się dwa punkty o podobnej ofercie, niezdecydowane osoby chętniej wybiorą firmę, której siedziba lepiej się prezentuje. Jeśli zaś nawet przechodzień chwilowo nie ma zamiaru skorzystania naszej usługi, to wyrazista dekoracja okienna zapadnie mu w pamięć i pomoże odnaleźć nasz lokal, gdy będzie tego potrzebował.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz