Artykuł sponsorowany

Fulfillment – na czym to polega i czy warto?

Fulfillment – na czym to polega i czy warto?

Prowadzenie biznesu opartego na sprzedaży internetowej to konieczność działania na wielu poziomach. Trzeba zająć się pakowaniem, wysyłaniem, sprzedażą czy reklamą. W jaki sposób przedsiębiorca może sobie to ułatwić? Z pomocą przychodzi fulfillment!

Czym jest fulfillment InPost?

Firma InPost oferuje swoim klientom możliwość skorzystania z usług fulfillmentu. Oznacza to przejęcie wszystkich procesów w firmie przez pracowników logistycznych. Polega na połączeniu systemu sprzedażowego z systemami magazynowymi. W halach pracują osoby, które zajmują się kompletowaniem zamówień, ich pakowaniem, a także wysyłką. Wszelkie szczegóły dotyczące fulfillmentu można znaleźć na stronie internetowej https://inpost.pl/fulfillment, gdzie znajduje się grafika ukazująca schemat realizacji takich usług.

W ramach tej usługi wszystkie produkty przechowuje się w odpowiednich warunkach, dlatego z opcji mogą skorzystać nawet sprzedawcy chemii czy żywności. Cechą charakterystyczną firmy InPost jest późny cut-off time. Oznacza to, że zamówienia złożone przez klientów aż do godziny 20:00 znajdą się w rękach klientów już kolejnego dnia roboczego. Sprzedawca może wystosować zasady dotyczące m.in. sposobu pakowania zamówień. Dzięki temu nie trzeba rezygnować np. z personalizacji przesyłek.

Zalety fulfillmentu dla przedsiębiorcy

Sprzedawca może skupić się na promocji marki czy wdrażaniu nowych produktów do sklepu, ponieważ wszystkie inne procesy przekazuje w ręce profesjonalistów. Poza tym rozmiar wynajmowanego magazynu staje się elastyczny, ponieważ przedsiębiorca zyskuje na swoje towary tyle miejsca, ile aktualnie potrzebuje. InPost oferuje wysyłki nie tylko za pośrednictwem własnych kurierów, ale też innych firm, więc może on nadal proponować klientom wiele możliwości.

Firma logistyczna może zająć się nawet kupowaniem kartonów i wypełniaczy, co pozwala na oszczędności i czasu, i pieniędzy. InPost angażuje się w działania proekologiczne, co widać na każdym etapie fulfillmentu. Sprzedawca poprzez korzystanie z takich usług wzmacnia swój pozytywny wizerunek w oczach klientów. Dodatkowo może liczyć na kontakt z Opiekunem Klienta, który odpowie na wszystkie jego pytania.

Czy warto zdecydować się na fulfillment?

Warto zdecydować się na fulfillment w swojej firmie, ponieważ przynosi on mnóstwo korzyści nie tylko dla przedsiębiorcy, ale i konsumentów. Zamówienia są dostarczane bardzo szybko, co podnosi zadowolenie klientów i sprawia, że chętniej wracają oni do zakupów w danym sklepie. Właściciel marki może skupić się na rozwoju firmy, jej reklamie i docieraniu do nowych odbiorców.

Fulfillment przynosi oszczędności finansowe, ponieważ dzięki niemu można liczyć na tańsze wysyłki InPost, mniejsze ceny opakowań produktów i niższe koszty np. utrzymywania magazynu czy jego pracowników. To firma logistyczna zajmuje się dopasowaniem liczby rąk potrzebnych w danym momencie do pracy, a także powierzchni do przechowywania asortymentu. To rozwiązanie przeznaczone zarówno dla małych, jak i dużych firm.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz