Materiał Partnera

Elementy reklamowe odzieży firmowej produkowane przez przedsiębiorstwo Imar

Elementy reklamowe odzieży firmowej produkowane przez przedsiębiorstwo Imar

Większość firm zazwyczaj decyduje się na reklamę za pośrednictwem stron internetowych oraz mediów tradycyjnych i społecznościowych. Znacznie atrakcyjniejszą formą dla klientów oraz partnerów biznesowych są gadżety, które mają praktyczne zastosowanie. W tej grupie znajduje się także odzież. Tutaj z pomocą przychodzi firma Imar, która od kilkudziesięciu lat zajmuje się produkcją reklamowych dodatków do ubrań.

Wykorzystanie odzieży reklamowej

Spójny system identyfikacji wizualnej to podstawa w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki. Jego częścią składową jest też między innymi zunifikowanie strojów pracowników, chociażby przez dodanie grafiki przedstawiającej logo. Inną formą jest odzież reklamowa przeznaczona dla odbiorców oferty przedsiębiorstwa. To doskonały sposób na utrwalanie produktów lub usług w świadomości konsumentów. Ponadto dodatki, takie jak torby płócienne lub czapki będą stanowić sposób promocji wśród kontrahentów. Nie trzeba inwestować w szycie tego typu ubrań od podstaw. Wystarczy dodać do istniejących już krojów specjalne gadżety, które mogą przybrać różnorodną formę. Jednym z ważniejszych producentów tego typu produktów jest firma Imar ze Złotoryi. Pracownicy przygotowują powierzone elementy zgodnie z projektem przedstawionym przez Klienta.

Rodzaje akcesoriów odzieżowych

Jednym z takich elementów jest produkcja naszywek, które przedsiębiorstwo Imar wykonuje od początków działalności. Są one przygotowywane za pomocą sitodruku, który sprawdza się między innymi na takich materiałach jak: folia odblaskowa oraz przezroczysta, a także tworzywa skóropodobne. Dzięki takiej metodzie można dowolnie dopasować kolor, kształt, jak również wielkość zamawianego gadżetu. Taki element można z powodzeniem umieścić na różnych typach odzieży: od koszulek i spodni, poprzez czapki, na torbach oraz materiałowym obuwiu kończąc.

Ciekawe, choć nieco mnie rzucające się w oczy rozwiązanie, stanowią tak zwane wszywki „chorągiewki”, które są umieszczane na szwie po boku ubrań. To często spotykany zbieg, będący sposobem na nienachalną reklamę działalności. Ten rodzaj gadżetu znajdzie zastosowanie w odzieży reklamowej, która ma posłużyć jak zachęta do skorzystania z oferty dla klientów lub partnerów biznesowych.

Dużą dbałością wykonania cechują się także zawieszki do zamków wykonywane przez zakład Imar. Ten z pozoru nieistotny element znacznie ułatwia zapinanie oraz rozpinanie wszelkich części odzieży: bluz, kurtek oraz torebek. Tak więc, dlaczego poza walorem praktycznym, nie wykorzystać jego potencjału reklamowego? Zamieszczone na nich logo z nazwą działalności wpisze się w ramy trwałego gadżetu promocyjnego.

Opracowanie:
Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz