Artykuł sponsorowany

Efektywna promocja firmy dzięki ulotkom i gazetkom reklamowym

Efektywna promocja firmy dzięki ulotkom i gazetkom reklamowym

Skuteczne promowanie firmy jest możliwe przede wszystkim dzięki dobrze zaplanowanej kampanii, dzięki której oferta przedsiębiorstwa dotrze do wielu klientów. Zwrócenie uwagi grupy docelowej możliwe jest m.in. dzięki ulotkom i gazetkom – stanowią one doskonałą możliwość reklamowania danej firmy, a ich stworzenie nie wymaga dużych nakładów finansowych. Jak konkretnie powinny wyglądać gazetki i ulotki reklamowe i kiedy warto z nich korzystać?

Małe, ale skuteczne

Wykorzystanie ulotki reklamowej to świetny sposób na promowanie firmy. Występująca w małym formacie kartka właściwie przygotowanego papieru daje możliwość umieszczenia jej np. w skrzynce na listy. Dzięki takiemu rozwiązaniu może ona trafić do wielu odbiorców – wystarczy zatrudnić roznosicieli ulotek, którzy zajmą się umieszczaniem ulotek w skrzynkach w blokach mieszkaniowych. Ulotki są też nierzadko formą promocji spotykaną w centrach miast i punktach strategicznych, gdzie porusza się wielu przechodniów. Ich kolportażem i dystrybucją zajmuje się firma Szpunar, która jest w stanie stworzyć produkt idealnie odzwierciedlający projekt przedstawiony przez klienta. Koncepcja powinna być doskonale przemyślana – ulotka musi przede wszystkim zawierać dokładne informacje o ofercie firmy i jej wszystkie najważniejsze dane. Dodatkowym atutem będzie atrakcyjna szata graficzna, która z pewnością przyciągnie uwagę odbiorcy. Warto pamiętać, że produkcja ulotek jest tania, dlatego często stanowią one podstawowy element dobrze przemyślanej kampanii reklamowej.

Prezentacja oferty

W nieco większym formacie niż ulotki produkuje się zazwyczaj gazetki reklamowe. Występują one w formie swoistego katalogu, w którym umieszczona jest wyróżniona przez daną firmę konkretna oferta. Gazetka reklamowa to już o wiele większe możliwości promowania asortymentu np. sklepu. Każdy oferowany produkt może być nie tylko opisany, ale też opatrzony kolorowym zdjęciem, dzięki czemu odbiorca jest w stanie wstępnie zapoznać się z wizualną stroną produktu. Stworzenie gazetki w formie katalogu daje możliwość przedstawienia klientom znacznie rozszerzonej oferty niż w przypadku chociażby ulotek. Mimo większych rozmiarów – gazetki także są rozprowadzane poprzez np. wrzucanie ich do skrzynek na listy. Warto jednak pamiętać, że tego typu materiały reklamowe muszą być przygotowane z należytą starannością. Ich atrakcyjna szata graficzna i staranne wykonanie zwrócą uwagę klientów, a wysoka jakość pozwoli odbiorcy na swobodne przeglądanie oferty.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz