Artykuł sponsorowany

Druk cyfrowy. Jak wykorzystuje się go w reklamie?

Druk cyfrowy. Jak wykorzystuje się go w reklamie?

Posiadasz firmę, która wymaga wypromowania? Doszedłeś do wniosku, że darmowe narzędzia internetowe jednak nie wystarczają? Zastanów się nad stworzeniem kampanii reklamowej mniejszego, ale bardzo silnego formatu – ulotki, banery i wizytówki! Wiele małych i średnich przedsiębiorców zgłasza się do agencji reklamowych, zajmujących się poligrafią, drukiem wielkoformatowym i drukiem cyfrowym, ciesząc się później wzrostem rozpoznawalności swojej marki.

Ulotki – jak nie popełniać błędu?

Najczęściej spotykanym rodzajem akcji reklamowych jest wykorzystanie ulotek. Są one jednak w większości przypadków mało atrakcyjne – nasycone wieloma kolorami i czcionkami, które ze sobą nie współgrają i co bardzo ważne, nie skłaniają do myślenia. Idealna ulotka reklamowa nie powinna być rozdawana na ulicy – zdecyduj się na współprace z różnymi sklepami, centrami handlowymi, bankami i innymi firmami, w których mógłbyś zostawić ulotki (na recepcji, w poczekalniach, na ladzie sklepowej). Jeśli chodzi o sam rodzaj ulotki, firmy zajmujące się poligrafią mogą zaproponować Ci ulotki o różnym formacie i kształcie – bardzo popularne są foldery, które wyglądają bardziej profesjonalnie i starannie. Co do samego wyglądu ulotki, skorzystaj z pomocy pracowni artystycznych bądź graficznych i z wiedzy poligraficznej agencji reklamowych – zapewnią Ci najlepsze doradztwo reklamowe, omawiając wszystkie możliwe kanały komunikacji z Twoimi klientami. Jeśli chcesz, aby Twoje ulotki podbiły rynek, potraktuj je z przymrużeniem oczu – niech będą minimalistyczne, z artystyczną wizją. W komunikacji w B2C (komunikacja na linii biznes – klient), liczy się elastyczność i pomysł. Ulotki przedstawiające prostą grafikę najbardziej określającą profil Twojej działalności, ze stonowanym tłem i jak najmniejszą ilością napisów, to klucz do sukcesu! Znajdź w Internecie „fanowskie” projekty minimalistycznych plakatów filmowych – będziesz zaskoczony jak dużo może przekazać prosta, ale artystycznie wykonana grafika!  Jeśli nie jesteś przekonany, co do tej formy, zasięgnij rady w najlepszych agencjach reklamowych zajmujących się drukiem cyfrowym i poligrafią, takich jak Biurowiec. Reklama i poligrafia z województwa małopolskiego – dowiesz się od nich, że XXI wiek charakteryzuje się komunikacją wizualną – obrazkową. W przypadku zdecydowania się na ulotki, rozważ również stworzenie wizytówek! Proste i eleganckie dla biznesu, artystyczne dla usług!

Druk wielkoformatowy – plakaty, banery, szyldy

W przypadku produkcji ulotek wybierz agencję reklamową oferującą druk cyfrowy – jest on bardzo wydajny jakościowo przy dużej ilości materiałów, a wydruk trwa o wiele szybciej, niż w przypadku druku offsetowego. Jeśli zastanawiasz się nad plakatami większego formatu; szyldami i banerami, będziesz musiał wybrać agencję reklamową oferującą druk wielkoformatowy. Pamiętaj, tylko najlepsze zakłady oferują takie usługi poligraficzno-drukarskie. W przypadku banerów i szyldów nie możesz pozwolić sobie na błędy – muszą być one starannie zaprojektowane graficznie, mieć odpowiedni rozmiar i co bardzo ważne, muszą spełniać wszystkie normy jakościowe obowiązujące na rynku. Najlepsze pracownie druku cyfrowego są w stanie wydobyć intensywne barwy na druku, potęgujące pozytywne wrażenia wizualne – wybierz odpowiednie kolory i laminację materiału (chroni przed warunkami atmosferycznymi: mróz, deszcz, promienie UV). Druk wielkoformatowy oferuje nie tylko banery, plakaty i szyldy. Wiele firm decyduje się na rollupy lub grafikę na pojazdach. Jeśli uczestniczysz w branżowych targach biznesowych, możesz swoją kampanię poszerzyć o gadżety reklamowe z Twoim logo: przypinki, długopisy, smycze czy kalendarze.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz