Artykuł sponsorowany

Dobra reklama i zabawne gadżety reklamowe są na wagę złota!

Dobra reklama i zabawne gadżety reklamowe są na wagę złota!

Dziś nie wystarczy jakościowo świetny produkt i usługa. Wobec rosnącej konkurencji należy się pozytywnie wyróżniać, być widocznym na rynku. Ulotki, gadżety reklamowe, a może billboardy i banery? Wybór jest duży, zastanów się dobrze, bo naprawdę wiele zależy od skutecznej i przemyślanej reklamy.

Jak osiągnąć sukces?

Nie zawsze powodzenie firmy jest zależne od lokalizacji, branży czy nawet jakości oferowanych rzeczy. Stare powiedzenie „reklama dźwignią handlu” nie straciło dziś nic na znaczeniu. Paradoksem może się komuś wydawać, że upadła rzetelna firma z dobrą ofertą, a inna, zupełnie przeciętna i banalna, ma się znakomicie. Tajemnica leży w odpowiedniej kampanii reklamowej. Znakomita reklama to efekt talentu, umiejętności, wiedzy i intuicji danego twórcy. By osiągnęła swój cel musi być  skrupulatnie przemyślana, w szczegółach zaplanowana, dostosowana do reklamowanej usługi i bezbłędnie trafiająca do wybranej grupy odbiorców.

Nie każdy projekt przyniesie nam korzyść, zwłaszcza jeśli jest słaby. Tu liczy się humor, inteligencja, fascynujący obraz, efekt zaskoczenia. Należy jednak pamiętać, że nawet najlepsza i najciekawsza grafika nie zostanie zauważona w odpowiedni sposób, jeśli będzie wydrukowana nieprofesjonalnie – na złej jakości papierze i słabo wyglądającą czcionką. Można zdecydować się również na kilka różnych  form reklamy. Dobrze jest rozważyć spójną koncepcję.

A co mamy do wyboru?

Statystyki mówią, że ponad 70% firm co najmniej raz wybrało kiedyś reklamę graficzną. Z reguły były to ulotki oraz informacje w lokalnej gazecie reklamujące firmę. Ankiety konsumenckie pokazują, że  odbiorcy najlepiej oceniają reklamę graficzną, która nie jest tak agresywna i absorbująca, jak ta telewizyjna i w Internecie.

  • Popularne ulotki. To najlepsza forma reklamy dla przedsiębiorstw działających lokalnie i tych, które dopiero powstały. Ulotki są stosunkowo tanie, ich druk trwa krótko i dzięki nim bezpośrednio trafiamy do grona osób zainteresowanych reklamowanym towarem czy usługą.
  • Banery i billboardy to przykład reklamy wielkoformatowej. Jest droższa od ulotek, ale trafi do większej liczby odbiorców, jest to forma bardzo popularna, wybierana także przez znane ogólnopolskie i ogólnoświatowe firmy.
  • Swoje grono zagorzałych fanów ma też reklama w postaci drukowanych gadżetów reklamowych. Notesy, kalendarze, kubki z pełną humoru historyjką reklamową wzbudzają dużo sympatii. Konsumenci lubią je, bo mają zastosowanie praktyczne. Nieraz można się zetknąć z sytuacją, że ktoś wręcz na lata przywiązuje się do śmiesznej czapeczki czy zabawnego długopisu.

Jeśli chcesz wydrukować reklamę na koszulkach, kubkach, czapkach lub też interesuje Cię druk wielkoformatowy – zwróć się do profesjonalnej firmy, która chętnie odpowie na Twoje potrzeby. Widmo-Internet Cafe to miejsce, gdzie szybko zamówisz gadżety reklamowe, wydrukujesz wizytówki i zaproszenia.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz