Artykuł sponsorowany

Do czego wykorzystuje się ścianki pop-up?

Do czego wykorzystuje się ścianki pop-up?

Potencjał współczesnych działań marketingowych jest nieoceniony. Nowoczesne rozwiązania dają ogrom możliwości, które można wykorzystać między innymi podczas różnego rodzaju targów, wystaw, konferencji, czy szkoleń. Tym, czym powinna się w takiej sytuacji wyróżniać firma na tle swojej konkurencji, jest przede wszystkim elegancki, spójny z koncepcją wizerunkową design. W tym właśnie celu wykorzystuje się, coraz chętniej wybierane, ścianki pop-up. Czym one są i dlaczego warto w nie zainwestować?

 

Ścianka pop-up – idealny sposób na prezentację oferty i reklamę

 

Ścianki popup bardzo często określane są również mianem ścianek targowych. 

Specjalista z firmy XQL Sp. z o.o. Drukarnia Foto-Druk.pl zauważa: Tak naprawdę ścianka reklamowa była pierwszym tego typu elementem, który pojawił się na rynku i miał przedstawiać ofertę danego przedsiębiorstwa. Oczywiście wcześniej wykorzystywano różnego rodzaju nośniki reklamowe. Należy jednak zwrócić uwagę na fakt, że po pierwsze nie były one na tyle dużych rozmiarów, aby odpowiednio przyciągnąć wzrok odbiorcy. Ponadto sama kwestia wizualna pozostawiała również wiele do życzenia. Systemy wystawiennicze dają naprawdę ogrom możliwości. Można przedstawić na nich zarówno całą swoją ofertę, wybrane produkty, jak i wypromować firmę. To naprawdę dużo.

 

Ponadto ścianki reklamowe pop-up mają wiele zalet. Wśród największych wymienia się przede wszystkim:

  • bardzo łatwy transport powierzchni reklamowej,

  • brak kłopotów z przechowywaniem ścianki,

  • niewielką wagę,

  • tanie wykonanie,

  • solidną konstrukcję i wytrzymałość.

 

Jakie jest zastosowanie ścianki pop-up?

 

Tego typu forma przekazu sprawdza się w szczególności, jeżeli chodzi o reklamę. W grę wchodzi tutaj organizacja stoiska reklamowego na różnego rodzaju konferencjach, targach, szkoleniach, czy nawet imprezach firmowych. Równie dobrze sprawdzają się one jednak w przypadku wyposażenia sal firmowych. Tego typu element można umieścić np. w poczekalni lub w sali, w której prowadzone są wykłady.


Okazuje się jednak, że to nie jedyne możliwości, jakie daje ten produkt. Coraz częściej ścianka pop-up zamawiana jest przez przyszłych Nowożeńców jako część wystroju sali, w której ma odbywać się przyjęcie weselne. W tym przypadku może być ona zastosowana na dwa różne sposoby.

  1. Może być dekoracją znajdującą się za stołem Państwa Młodych – w centralnym miejscu – tak, aby była widoczna dla wszystkich gości.

  2. Może być formą przywitania dla gości lub po ich wejściu na salę – w tym przypadku umieszcza się na niej dowolne napisy, czy grafikę oraz listę stolików wraz z miejscami i nazwiskami uczestników imprezy.

 

Współcześnie możliwości zastosowania ścianki pop-up jest naprawdę wiele. Jest to element tak uniwersalny, a jednocześnie praktyczny, że nic dziwnego, iż zyskuje na popularności. Jedynym ograniczeniem jest wyłącznie własna kreatywność.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz