Artykuł sponsorowany

Diagnostyka i naprawa instalacji LPG w firmie Plus – wszystko, co musisz wiedzieć

Diagnostyka i naprawa instalacji LPG w firmie Plus – wszystko, co musisz wiedzieć

Coraz więcej osób decyduje się na zamontowanie instalacji LPG, która znacząco pozwala zmniejszyć koszty eksploatacji auta. Każdy posiadacz samochodu o napędzie gazowym powinien jednak pamiętać o przeprowadzaniu regularnych konserwacji wszystkich najważniejszych elementów. Tylko systematyczne kontrolowanie stanu technicznego pojazdu pozwoli Ci na jego długotrwałe użytkowanie. W firmie Plus kompleksowo zadbasz o stan swojego samochodu.

Regularny przegląd instalacji gazowej w firmie Plus

Diagnostyka instalacji LPG oferowana przez firmę Plus powinna być przeprowadzana regularnie raz w roku lub po przejechaniu 10 000 kilometrów. Każdy samochód działający na gaz musi przejść przy tym obowiązkową coroczną kontrolę techniczną, podczas której sprawdza się między innymi szczelność instalacji oraz świadectwo homologacji zbiornika. Dodatkowo co 10 lat należy dokonywać wymiany lub ponownej legalizacji zbiornika gazu.

Tego rodzaju czynności najlepiej podejmować wiosną. W okresie jesienno-zimowym samochód narażony jest na zmniejszenie sprawności, wywołane silniejszą eksploatacją. Co więcej, należy udać się do warsztatu samochodowego zawsze wtedy, gdy zauważysz niepokojące objawy. Ich zlekceważenie może skutkować poważnymi usterkami oraz drogimi naprawami, między innymi układu chłodzenia, prowadzącego do przegrzewania się silnika oraz do uszkodzenia zapłonu. Częstym awariom ulegają także reduktory i wtryskiwacze.

Na czym polega profesjonalny przegląd instalacji LPG?

Coroczny przegląd instalacji gazowej samochodu powinien obejmować sprawdzenie szczelności instalacji detektorem gazu. Co więcej, wykwalifikowany pracownik skontroluje opaski i przewody, w tym styki elektryczne oraz magistrale usytuowane pod samochodem. W ofercie firmy Plus w Rzeszowie znajdziesz także kompleksową diagnostykę komputerową, która pozwoli na całościową ocenę parametrów instalacji oraz sterowników. Podczas wizyty w warsztacie przeczyszczony zostanie także reduktor oraz wymienione zostaną dwa rodzaje filtrów – fazy ciekłej i lotnej.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz