Artykuł sponsorowany

Czym są opakowania typu display i jak są produkowane?

Czym są opakowania typu display i jak są produkowane?

Angielskie słowo display oznacza między innymi pokaz lub wystawa. Zgodnie z tym znaczeniem opakowania display służą do eksponowania drobnych produktów na półkach sklepowych. Są chętnie wykorzystywane przez producentów łakoci, kosmetyków i wszelkich przedmiotów o niewielkich rozmiarach. Opakowania typu display mają wiele zalet, które czynią z nich bardzo praktyczne i ekonomiczne rozwiązanie, trudne do zastąpienia.

Co to są opakowania typu display?

Opakowanie display to pudełko, które jest otwarte od góry. Charakterystycznym elementem jest tu stabilne dno i wysoka tylna ścianka. Taka konstrukcja umożliwia klientom swobodne sięganie po produkty, a jednocześnie ułatwia przechowywanie ich w uporządkowany sposób. Opakowania typu display mają też inne zalety:

  • są estetyczne,
  • można umieścić na nich dowolny nadruk,
  • przyciągają wzrok,
  • ułatwiają i przyspieszają wykładanie towaru przez pracowników,
  • pomagają utrzymać porządek – ma to szczególne znaczenie przy naprawdę małych produktach, które trudno jest układać,
  • ich konstrukcja uniemożliwia wysypywanie się produktów z opakowania,
  • są stosunkowo tanie,
  • można je wykorzystywać wielokrotnie.

Wygodny transport i dodatkowa reklama

Ważną zaletą opakowań typu display jest też ich niska waga, solidne wykonanie i foremny kształt. Dzięki tym cechom i ich dużej wytrzymałości wygodnie się je transportuje bez obawy o to, że się zniszczą.

Każdy producent wie, jak ważna w sprzedaży jest reklama. Nakłady ponoszone przez firmy na różne rodzaje promocji potrafią być naprawdę wysokie. Tymczasem opakowania typu display są nie tylko pojemnikami na produkty, ale dodatkowo także powierzchnią reklamową, którą można wypełnić dowolnym nadrukiem. To bardzo praktyczne i ekonomiczne pojemniki, które mogą pełnić także funkcję reklamową.

Zadbaj o środowisko i używaj wielokrotnie! 

Wysokiej jakości opakowania display są tak wytrzymałe, że można używać ich wielokrotnie. Oznacza to nie tylko oszczędność dla firmy, ale też działania proekologiczne. Te natomiast można wykorzystać do budowy wizerunku marki odpowiedzialnej, troszczącej się o środowisko. To cegiełka, którą warto wbudować w pozytywny obraz całej firmy. Taką świadomość ma producent opakowań kartonowych Lechpak. Właśnie dlatego oferuje klientom świetnie zaprojektowane i doskonale wykonane opakowania typu display. Są tak wytrzymałe, że mimo wielokrotnego użytkowania, zachowują swój estetyczny wygląd i nadal z powodzeniem pełnią funkcję ekspozycyjną. Właśnie takie pudełka ekspozycyjne na produkty, sprawdzają się najlepiej!

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz