Materiał Partnera

Czy odzież może służyć celom reklamowym?

Czy odzież może służyć celom reklamowym?

Z odzieżą reklamową spotykasz się na co dzień. Chociaż kojarzy się głównie z bluzami, koszulkami i czapkami, dochodzą do niej jeszcze np. spodnie, kurtki i wiele innych elementów ubioru. Bez wątpienia są to najbardziej uniwersalne artykuły reklamowe. 

Z powodzeniem wykorzystują je nie tylko duże korporacje, ale także lokalne firmy. Chociażby z tego względu, że odzież idealnie nadaje się właśnie do celów reklamowych.

Odzież reklamowa – charakterystyka

Bluzy, podkoszulki, a nawet spodnie, które są przeznaczone do celów reklamowych, wyróżnia kilka charakterystycznych cech.

Przede wszystkim są one przygotowane do oznakowania. Takie elementy garderoby mają specjalne kieszonki, na które nanoszony jest logotyp. Najczęściej do jego nadruku wykorzystuje się haft komputerowy, który musi być jak najtrwalszy i odporny na uszkodzenia. Chociaż znakowanie może być wykonywane w każdym miejscu, zazwyczaj jest to np. mankiet koszuli, plecy koszulki lub widoczne miejsce na piersi.

Poza tym taka odzież wytwarzana jest w hurtowych ilościach. Zazwyczaj jednocześnie znakowane są ubrania na kilka sezonów. Setki egzemplarzy w różnych rozmiarach umożliwiają klientom szeroki wybór odzieży reklamowej, która spełni ich oczekiwania.

Przynosi to szereg korzyści dla firm. Pozwala im to niewielkim kosztem dotrzeć z wizerunkiem marki do szerokiego grona odbiorców. Osoby prezentujące się
w ubraniu z logo Twojej firmy, czy to w sklepie, czy w pracy, są chodzącą reklamą
.

Zastosowanie odzieży reklamowej

Jako że odzież tego typu to potężne narzędzie marketingowe, jest ona wykorzystywana do różnych celów.

  • Stroje firmowe – coraz więcej przedsiębiorstw stawia na takie rozwiązania, aby wzmocnić więź z pracownikami i wyraźnie odróżnić ich od osób z zewnątrz. Jednolite stroje kojarzone są z profesjonalizmem. Często korzystają z tego firmy kurierskie, kluby nocne, restauracje, sklepy wielkopowierzchniowe itp.
  • Upominek dla klienta – dbanie o klienta to podstawa. Jeśli przedstawiciel handlowy wręczy mu taki upominek, Twoja marka od razu wywoła pozytywne skojarzenia.
  • Eventy elementy garderoby z logotypem chętnie wykorzystywane są na targach branżowych lub wyjazdach integracyjnych. Dzięki temu zespół od razu się wyróżnia i łatwiej z nim nawiązać kontakt.

Jeśli zastanawiasz się nad produkcją reklamowej odzieży, powierz to zadanie sprawdzonej firmie, takiej jak MINICOM, która może pochwalić się prawie 30-letnim doświadczeniem. Proponowana przez nią odzież, wykonywana z twardych i odpornych włókien renomowanego producenta Ackermann, będzie idealnym wyborem do każdego zastosowania. Wzory są wykonywane na tkaninach, tekstyliach, dzianinach, skórach i innych wyrobach materiałowych. Stawiając na sprawdzone produkty, zyskasz pewność, że Twoja odzież doskonale sprawdzi się w celach reklamowych i wizerunkowych.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz