Artykuł sponsorowany

Czy odzież może być skutecznym nośnikiem reklamy?

Czy odzież może być skutecznym nośnikiem reklamy?

Umieszczenie logo lub nazwy firmy na odzieży to jeden z elementów rozbudowanych kampanii reklamowych. Dzięki temu marka szybciej staje się rozpoznawalna wśród potencjalnych klientów. Odzież reklamowa z powodzeniem sprawdza się także jako ubranie pracownicze dla zatrudnionych w siedzibie przedsiębiorstwa osób. Czy na pewno jednak jest to skuteczny nośnik reklamy?

Co można umieścić na odzieży reklamowej?

Na różnego typu ubraniach możliwe jest obecnie wykonywanie rozmaitych nadruków. Ich cyfrowy projekt nanoszony jest najczęściej metodą sitodruku na powierzchnię odzieży, tym samym zapewniając czytelny, przejrzysty wygląd reklamy. Najczęściej firmy decydują się na umieszczenie np. na koszulkach lub kurtkach swojego logo. Dobrą decyzją jest dołączenie do niego nazwy przedsiębiorstwa czy konkretnej marki. W ten sposób odbiorca łatwo skojarzy dwa charakterystyczne dla konkretnej firmy elementy.

Na odzieży reklamowej można umieścić niemal dowolne typy nadruków. Dodatkowym atutem jest możliwość umieszczenia ich w wybranym przez klienta miejscu. Warto jednak pamiętać, by najlepiej eksponować kluczowe grafiki reklamowe. Logo, nazwa firmy lub marki, dane przedsiębiorstwa – takie nadruki powinny znaleźć się na wysokości wzroku odbiorcy. Ciekawym pomysłem jest także spersonalizowanie odzieży reklamowej. Wyhaftowanie na niej imienia pracownika i jego stanowiska sprawi, że stanie się on przystępniejszy dla klientów. Jak prezentuje się skuteczność odzieży jako nośnika reklamy?

Czy odzież reklamowa ma wpływ na zwiększenie obrotów firmy?

Spory wpływ na efektywność promowania marki poprzez umieszczenie logotypu na ubraniach ma ich zasięg. Jeżeli odzież reklamowa będzie przeznaczona jedynie dla pracowników, to jej skuteczność pozostanie niewielka i ograniczy się wyłącznie do obecnych klientów. Jeżeli natomiast stanie się modnym gadżetem, który będzie np. dodawany do wybranych produktów, znacząco zwiększymy grono odbiorców. Użytkowana przez klientów odzież reklamowa z pewnością zwróci zainteresowanie naszą ofertą.

Pamiętajmy jednak o tym, by takie ubrania były wykonane z materiałów wysokogatunkowych, a same nadruki pozostawały trwałe i czytelne jednocześnie. Gwarantuje to producent odzieży reklamowej – firma Falk & Ross Group Polska. Od wielu lat funkcjonuje ona na rynku, oferując swoim klientom rozmaite typy ubrań: począwszy od koszulek typu T-shirt, przez bluzy, na kurtkach i specjalistycznej odzieży roboczej kończąc. Każdy z tych elementów garderoby może z powodzeniem zostać spersonalizowany przez klienta, stając się jednocześnie skutecznym nośnikiem reklamy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz