Artykuł sponsorowany

Car wrapping - najskuteczniejsza forma reklamy za grosze

Car wrapping - najskuteczniejsza forma reklamy za grosze

W jaki sposób dotrzeć do jak największej grupy klientów bez telewizji, radia i prasy? Reklama na pojazdach stała się w ciągu ostatnich kilku lat niezwykle popularna. Nic w tym dziwnego. Stosunkowo tanie oklejenie samochodu folią z logotypem firmy umożliwia dotarcie każdego dnia do ogromnej liczby klientów, czego nie są w stanie zagwarantować tradycyjne media masowe.

Jak przygotować samochód przez oklejaniem reklamą?

Wbrew pozorom oklejanie samochodu folią nie jest łatwe, choć wydawać by się mogło, że wystarczy aplikować przygotowany wcześniej przez drukarnię projekt. Tymczasem lakier musi zostać dokładnie oczyszczony i odtłuczony. W innym wypadku naklejka w bardzo krótkim czasie zacznie odpadać.

Zanim więc specjaliści od car wrappingu będą mogli przystąpić do pracy, właściciel pojazdu musi udać się do myjni. Ważne, by przy tym pamiętać o rezygnacji z woskowania. Niestety ten zabieg uniemożliwi późniejsze przyklejenie folii do karoserii.

Zlecając tego typu usługę agencji reklamowej, należy pamiętać, że foliowanie auta, jeśli jest wykonywane przez profesjonalistów, trwać będzie nawet kilka godzin - w zależności od wielkości pojazdu. Niekiedy jest konieczny dodatkowo demontaż klamek czy tablic rejestracyjnych, co dodatkowo wydłuża czas realizacji zlecenia. Warto więc mieć na uwadze przy planowaniu dnia, niedostępność samochodu przez ten czas.

Wielu właścicieli aut, którzy decydują się na tego typu nowoczesną reklamę, obawia się o kondycję lakieru. W większości przypadków jest to obawa bezzasadna. Jeśli jednak auto ma na sobie więcej niż jedną warstwę lakieru, nakładanego po naprawach blacharskich, wówczas może dojść do rozwarstwień, wkrótce po aplikacji folii.

Czy da się tego uniknąć? Można wykonać próbne oklejanie folią na niewielkim fragmencie. Jeśli nie wystąpią niespodziewane defekty, wówczas można zrealizować projekt na całej powierzchni.

Korzyści z car wrappingu

Jeszcze przed kilkunastoma laty auta z reklamą były sporadycznie widziane na ulicach dużych miast. Obecnie logotypy marek i slogany firm pojawiają się zarówno na samochodach flotowych przedsiębiorstw, jak i tych należących do zwykłych kierowców, którzy chcą w ten sposób zarobić.

Jak zauważają specjaliści agencji reklamowej Rewaloryzacja z Kłodzka - największe korzyści z oklejania samochodów folią to:

  • mobilność, która umożliwia dotarcie z ofertą do klientów w wielu różnych miejscowościach bez dodatkowych inwestycji;
  • duży zasięg reklamy, wykraczający znacznie poza lokalny obszar;
  • nienachalny charakter,
  • brak ingerencji w naturalny miejski bądź wiejski krajobraz;
  • niskie koszty, na które może pozwolić sobie także firma rozpoczynająca dopiero działalność;
  • duża swoboda przy projektowania wyglądu samej reklamy, jak i powierzchni, którą ma pokryć.

Popularność car wrappingu świadczy o tym, jak ważnym nośnikiem reklamy stały się samochody i jak wiele daje korzyści. Już teraz jest to znacznie popularniejsza metoda docierania do potencjalnego klienta niż za pośrednictwem telewizji, radia czy prasy.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz