Artykuł sponsorowany

Bluzy z logo – skuteczna reklama?

Bluzy z logo – skuteczna reklama?

Reklamy otaczają nas z każdej strony. Ich mnogość sprawia, że nie przywiązujemy do nich aż takiej uwagi. Jeśli jakaś firma chce być zauważona przez potencjalnych klientów, powinna zadbać o to, żeby jej logo pojawiało się często i w wielu miejscach. Niestety za reklamy w telewizji, Internecie i prasie trzeba każdorazowo ponosić koszty. Ale jest sposób na rozpowszechnianie swoich usług bez konieczności dodatkowych opłat. Co to takiego?

Gadżety to klucz do sukcesu

Poza przygotowywaniem plakatów i spotów reklamowych, warto zainwestować w gadżety, na których znajdzie się logo Twojej firmy. Akcesoria możesz podarować swoim pracownikom albo rozdawać klientom korzystającym z Twoich usług. Zapewne docenią oni to, że otrzymali prezent i być może podzielą się tą informacją z innymi, przy okazji opowiadając o specyfice firmy. Podczas gdy ciągle powtarzające się reklamy w Internecie mogą stać się uciążliwe lub irytujące, użyteczne gadżety, z których można korzystać na co dzień, budują pozytywne skojarzenia związane z daną marką. Dodatkowo, jakość produktów może wpływać na postrzeganie firmy przez klienta. Solidnie wykonany gadżet to wizytówka marki. Produkty promocyjne z logo świetnie sprawdzą się np. na targach, gdzie obdarowani nimi potencjalni klienci wyrobią sobie pozytywną opinię o firmie.

Użyteczne upominki

Czasami reklamy w telewizji i Internecie mogą być postrzegane jako nachalna próba przekonania klientów do danego produktu. Ale kto z nas nie lubi dostawać prezentów? Gadżet z logo nie tylko pomoże w rozpowszechnieniu znaku firmy, ale również będzie miłym gestem dla obdarowanego. Jeśli nie chcesz jednak, żeby klient szybko zapomniał o Twojej marce, przygotuj dla niego gadżety, z których będzie mógł korzystać na co dzień. Mogą to być ubrania, kubki albo długopisy, które można zamówić np. w drukarni gadżetowej Nadruki Reklamowe. Dzięki nim obdarowany będzie miał kontakt z logo Twojej firmy za każdym razem, kiedy będzie pił kawę albo notował coś w zeszycie.

Czy bluza z logo to dobry pomysł?

Bluza to przydatny przedmiot, bo chroni przed zimnem i można sięgnąć po nią w każdej chwili. Klient często korzysta z gadżetu, więc równie często obcuje z logiem firmy. Jeśli bluza mu służy, zaczyna on ufać firmie, od której ją dostał. Poza tym, inne osoby, które widzą go w bluzie mogą zainteresować się firmą.

Gadżety nie tylko pozwalają przedsiębiorstwom zbudować więź z klientem, ale pomagają również w promocji marki. Dlatego postaw na wysoką jakość produktów. Dzięki temu bluza z logo stanie się jeszcze bardziej wartościowym upominkiem.

Oceń artykuł (1)
5.0
Komentarze
Dodaj komentarz