Materiał Partnera

Autodetailing przed sprzedażą samochodu

Autodetailing przed sprzedażą samochodu

Autodetailing zewnętrzny i wewnętrzny jest wykorzystywany do różnych celów. Jedni chcą odświeżyć wygląd ulubionego auta. Inni metodą car wrappingu chcą postawić na niecodzienny kolor karoserii, a kolejni zainteresowani decydują się na poprawę estetyki pojazdów, aby móc sprzedać go za większe pieniądze. Taka praktyka wykorzystywana jest od lat przez dealerów samochodowych i przynosi naprawdę wymierne korzyści.

Na czym polega autodetailing zewnętrzny i wewnętrzny?

Autodetailing zewnętrzny i wewnętrzny to szereg procesów odświeżających wygląd auta, jak i wpływających na jakość jego wykończenia. Stosowane zabiegi pozwalają np. na to, aby karoseria była zabezpieczona przed warunkami pogodowymi, uszkodzeniami mechanicznymi (np. zarysowanie i odprysk kamieni) czy promieniowaniem UV i korozją. Tapicerka oraz elementy plastikowe czy drewniane są również zabezpieczane specjalnymi powłokami. Specjalistyczne techniki i preparaty pomagają przy tym w maskowaniu niedoskonałości estetycznych, a także w intensyfikacji kolorów.

Technik autodetailingu zewnętrznego i wewnętrznego jest wiele. Wyróżnić można m.in.:

  • polerowanie karoserii i usuwanie niewielkich wgnieceń (technika PDR),
  • wymiana obudowy świateł oraz żarówek na te świecące w modnej barwie zimnej,
  • pranie podsufitki, dywaników oraz tapicerki,
  • wykonywanie zabiegów niewidzialnej wycieraczki (specjalna hydrofobowa powłoka na szyby),
  • renowacja lakieru,
  • zabezpieczanie felg,
  • woskowanie, glinkowanie, odtłuszczanie powłok lakierniczych.

Samochód po autodetailingu przechodzi również profesjonalne mycie. Najlepsze pracownie wyposażone są bowiem w nowoczesne myjnie samochodowe. Innowacyjnym parkiem technologicznym wyróżnia się m.in. CUSTOM GARAGE, który dba o każdy najmniejszy element auta.

Sprzedaż samochodu – korzyści autodetailingu

Samochód, który przejdzie profesjonalny autodetailing, przede wszystkim posiada odświeżony wygląd. Zarówno na zdjęciach, jak i w rzeczywistości jest on znacznie poprawiony. Nawet dla aut starszych roczników można wypracować efekt karoserii jak wprost z salonu sprzedażowego. Podobnie jest z wnętrzem pojazdu, które staje się schludne, idealne czyste i pełne intensywnych kolorów.

Warto wiedzieć zatem, że autodetailing zewnętrzny i wewnętrzny pomaga zatem zarówno przyciągnąć uwagę swoją ofertą sprzedaży samochodu, jak i skutkuje wyższą kwotą uzyskaną z transakcji. Często można wypracować nawet o kilkanaście procent lepszą cenę, wydając na autodetailing niewielkie pieniądze. Nie trzeba bowiem decydować się na car wrapping czy też popularne przyciemnianie szyb. 

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz