Artykuł sponsorowany

Adselect – skuteczne kampanie reklamowe w Internecie

Adselect – skuteczne kampanie reklamowe w Internecie

Specjaliści z zespołu Adselect już od wielu lat zajmują się prowadzeniem wielokanałowych kampanii reklamowych. Są w stanie doradzić klientom najlepsze rozwiązania, które pozwolą na osiągnięcie, a nawet przewyższenie planowanych efektów poprzez optymalizację działań przy jednoczesnym obniżeniu kosztów. Priorytetem firmy jest bowiem profesjonalna pomoc.

Kampanie Adwords

Pierwszą sferą kampanii reklamowych, których przygotowanie i prowadzenie oferuje nam Adselect, są reklamy Google Adwords. To najczęściej używane w marketingu narzędzie o zasięgu światowym.

Mimo iż system Google Adwords udostępniany jest każdemu przedsiębiorcy, to tylko specjaliści z Certyfikatami wystawionymi bezpośrednio przez firmę Google są w stanie wyciągnąć maksimum możliwości z kampanii reklamowych, co znacząco zwiększa zasięg reklamy.

Agencja Adselect oferuje swoim klientom pełen wachlarz możliwości Google Adwords. Mamy więc możliwość wykorzystania w naszej kampanii funkcji podstawowej, jaką są właśnie linki sponsorowane, reklamy umieszczonej na platformie GDN, w portalu YouTube lub rozwijaną u góry kart użytkowników usługi Gmail. Inną możliwość daje remarketing, czyli wyświetlanie reklamy tym Internautom, którzy już odwiedzili wcześniej naszą witrynę. Narzędziem stosowanym na potrzeby sklepów internetowych będzie reklama produktowa, na którą składają zdjęcia produktów wraz z nazwą i ceną.

Kampania przygotowana przez Adselect z wykorzystaniem Adwords może być kierowana w wybrany przez nas sposób za pomocą czynników, jakimi są: odpowiednie słowa kluczowe (reklama wyświetlana podczas wyszukiwania odpowiednich haseł), lokalizacja (reklama wyświetlana na określonym terenie), grupa docelowa, do której kierowany jest przekaz, język użytkowników lub nawet urządzenie, na jakim ma się wyświetlać.

Kampanie reklamy mobilnej RTB

Mobilna reklama RTB pozwala jeszcze precyzyjniej docierać do odbiorców, którzy będą zainteresowani oferowanymi przez nas usługami czy produktami. Dzięki szybkiemu procesowi kupna powierzchni reklamowej Adselect jest w stanie zapewnić swoim klientom najlepsze warunki do prowadzenia kampanii.

Jak to działa?

W momencie wejścia internauty w aplikację internetową jej właściciel wysyła do systemu SSP (platformy podażowej) informację o sprzedaży powierzchni reklamowej. Stamtąd wiadomość przesyłana jest do partnerskich systemów DSP (platformy popytowe), gdzie na podstawie danych od SSP i reklamodawców platformy obliczona zostaje stawka za oferowaną powierzchnię reklamową. Oferowane stawki wraz z kodem emisyjnym zostają wysłane do systemu SSP, który wybiera najwyższą z nich i dodaje do 0,01 niż wysokość drugiej. Kod emisyjny jest przesyłany z SSP do wydawcy, co umożliwia wyświetlenie reklamy w aplikacji. Cały ten proces przebiega błyskawicznie, trwa on bowiem mniej niż sekundę.

Nieważne gdzie, ważne Kto!

W modelu Real-Time Bidding nie jest ważne, w jakim serwisie zostanie wyświetlona reklama (targetowanie kontekstowe), ale to, aby trafić z nią do właściwego użytkownika (targetowanie behawioralne). Np. użytkownika, który w ostatnim czasie odwiedził serwisy internetowe z ogłoszeniami sprzedaży samochodów i/lub fizycznie odwiedza komisy i salony samochodowe.
Dlatego w modelu RTB mówi się o kupowaniu konkretnych odbiorców (audience buying), a nie powierzchni reklamowej (ważne KTO, a nie GDZIE). Dzięki takiemu rozwiązaniu kupowanie szerokiego audytorium według ogólnej kategorii zostaje zastąpione płaceniem tylko za konkretnych, wartościowych użytkowników.

Reklamy RTB mają światowy zasięg i mogą być kierowane do internauty o bardzo szczegółowym profilu opartym na wcześniej odwiedzanych przez niego stronach. Rozwiązanie to daje też możliwość wyboru dokładnego czasu i emisji reklamy lub ograniczenie jej do danego użytkownika.

Adselect współpracuje z wieloma popularnymi platformami, na których prowadzona jest sprzedaż internetowej przestrzeni reklamowej.

Audyt SEO

Uzupełnieniem bogatej oferty Adselect jest audyt SEO. To usługa, polegająca na sporządzeniu raportu, w którym znajdą się polecenia, uwagi oraz porady dotyczące optymalizacji audytowanej strony. Optymalizacja ta obejmuje zgodność budowy oraz kwestii technicznych z wytycznymi przeglądarek internetowych, a które decydują o jej pozycji w wynikach wyszukiwania.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz