Materiał Partnera

5 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, organizując noclegi pracownicze

5 rzeczy, na które warto zwrócić uwagę, organizując noclegi pracownicze

Wysyłasz pracowników w delegację na dłuższy czas? Jeśli tak, musisz zadbać o odpowiednie zakwaterowanie dla nich. Zastanawiasz się, jaki obiekt wybrać i jakie elementy uwzględnić, podejmując decyzję? Oto kilka kwestii, na które powinieneś zwrócić uwagę – zarówno ze względu na komfort swojego zespołu, jak i budżet Twojej firmy. Sprawdź, czy uwzględniłeś je wszystkie, rezerwując pokoje pracownicze.

„Pokoje pracownicze rezerwuje się najczęściej dla członków zespołu, którzy przebywają w delegacji przez dłuższy czas, np. wykonując zlecenie w dużej odległości od macierzystej siedziby firmy” – wyjaśnia Mateusz Kołodziej z JK-AGROMAT – obiektu, który specjalizuje się m.in. w noclegach pracowniczych w Oświęcimiu-Brzezince. Dlatego, gdy podejmujesz decyzję o wyborze konkretnego miejsca, powinieneś przyjrzeć się dobrze warunkom.

1.  Lokalizacja

Noclegi pracownicze powinny być usytuowane w dogodnej odległości od miejsca, w którym Twój zespół będzie wykonywał swoje zadanie. Optymalnie będzie, jeżeli pracownicy dotrą do celu pieszo lub po krótkim przejeździe komunikacją miejską lub samochodem. Im bliżej, tym lepiej.

2. Liczba osób kwaterowanych w jednym pokoju

Pokoje pracownicze powinny dawać możliwość zakwaterowania maksymalnie 2-3 osób. Wszystko z uwagi na komfort Twojego zespołu. Pamiętaj, że każdy
z pracowników potrzebuje prywatności: przestrzeni dla siebie oraz czasu, żeby odpocząć od kolegów z zespołu. Dlatego duże, „zbiorowe” pokoje nie są dobrym rozwiązaniem.

3. Standard wyposażenia pokoi

Pokoje pracownicze powinny obowiązkowo być wyposażone w łazienkę – to absolutne minimum. Przyda się także telewizor, internet bezprzewodowy oraz stolik, który będzie mógł posłużyć za biurko (gdy konieczne będzie np. wystawienie dokumentów czy przygotowanie raportu). Jako że pokoje dla pracowników są wynajmowane na dłużej, praktyczną opcją będzie także dostęp do żelazka oraz deski do prasowania.

4. Otoczenie obiektu noclegowego

Po pracy Twój zespół powinien mieć warunki ku temu, aby się zrelaksować. Dlatego znacznie lepiej sprawdzają się noclegi kameralne, takie jak w oświęcimskim obiekcie J.K. AgroMat Mateusz Kołodziej. Tu na gości czeka m.in. duży ogród z miejscem na grilla – idealny na wieczorne biesiady z kiełbaską w cieplejsze dni.

5. Cena

Koszt wynajęcia pokoi pracowniczych również nie pozostaje bez znaczenia. Pamiętaj jednak: wcale nie chodzi o to, byś wynajął najtańsze dostępne miejsca. Twoi pracownicy muszą się czuć komfortowo, aby dobrze wykonywali powierzone im zadania. Nie oznacza to jednak, że muszą spędzać czas w dużym sieciowym hotelu. Mniejsze obiekty z domową, rodzinną atmosferą sprawdzą się niezawodnie.


Opracowanie:
Brzezinka, Brzozowa 58
tel. 692 334 422
Oceń artykuł (0)
0,0
Komentarze
Dodaj komentarz