Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 1180662972
REGON: 146233774
Rok założenia:
2012
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza profesjonalnie zarządzana firma oferuje klientom szeroko rozumiany konsulting. Przeprowadzamy...
Warszawa, Przecławska 8 lok. 13
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest księgowość. Obsługujemy Klientów biznesowych z ...
Warszawa, Syta 68A
Rozwój w sferze cyfrowej to w dzisiejszych czasach niemal obowiązek dla nowoczesnych podmiotów gosp...
Chylice, Świętego Mikołaja 18
Jako właścicielka firmy InnovaOps pomagam moim Klientom w prawidłowym zarządzaniu projektami, zarów...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "NANGA CONSULTING BOŻENA CHOJNOWSKA" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 1180662972. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 146233774.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2012 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Rudnickiego 10 lok. 42. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 01-858 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.2674571391793N, 20.9477024277766E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: bozkachoj@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "NANGA CONSULTING BOŻENA CHOJNOWSKA" to Konsulting.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt NANGA CONSULTING BOŻENA CHOJNOWSKA

NANGA CONSULTING BOŻENA CHOJNOWSKA, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie NANGA CONSULTING BOŻENA CHOJNOWSKA


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.