Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5213111223
REGON: 016425046
KRS: 0000063548
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Warszawa, Erazma Ciołka 17 lok. 410
Celem naszej działalności jest zapewnienie firmom oraz instytucjom gospodarczym fachowego wsparcia ...
Prowadzimy portal https://mikroporady.pl/ na którym właściciele mikro-firm mogą skorzystać z pomocy...
Głównym profilem naszej działalności są usługi finansowo-księgowe. Współpracujemy zarówno z małymi,...
Jesteśmy kancelarią specjalizującą się w kompleksowej obsłudze prawnej związanej z zamówieniami pub...

O firmie

Firma "Trade Marketing Center. Sp. z o.o." figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 5213111223. Numer REGON firmy to: 016425046. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000063548.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wiertnicza 104. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-952 Warszawa. Kompletne współrzędne GPS to: 52.1750689468902N, 21.0785487635794E. "Trade Marketing Center. Sp. z o.o." to firma działająca w branży Doradztwo gospodarcze.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Trade Marketing Center. Sp. z o.o.

Trade Marketing Center. Sp. z o.o., Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Trade Marketing Center. Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.