Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6262869423
REGON: 243234250
Rok założenia:
2013

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Właścicielem Gabinetu jest Łukasz Kułaga, absolwent studiów weterynaryjnych, które ukończył w 2006 ...
Nasza oferta obejmuje rozpoznanie, leczenie chorób zwierząt, diagnostykę oraz terapie. Ponadto prow...
Przychodnia Weterynaryjna Wojciech Nowakowski to miejsce, w którym dbamy o zdrowie zwierząt domowyc...
Nasza oferta weterynaryjna jest bardzo obszerna. Składa się na nią profilaktyka, a więc szczepienia...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Synergia Marta Białasik" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6262869423. Firma ma numer REGON: 243234250.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Bytom w województwie śląskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2013. Firmę można odwiedzić pod adresem: Strzelców Bytomskich 58. Kod pocztowy do korespondencji to: 41-914 Bytom. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 50.3650260791903N, 18.9004868388915E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: bialasik.marta@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Synergia Marta Białasik" to Usługi weterynaryjne.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Synergia Marta Białasik

Synergia Marta Białasik, Bytom

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Synergia Marta Białasik


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.