Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 7393887698
Rok założenia:
2024
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Jesteśmy prywatnym ośrodkiem położonym w malowniczej okolicy, w pobliżu mazurskich jezior. Naszym c...
Jestem psychologiem oraz psychoterapeutą z wieloletnim doświadczeniem. Swoją pracę traktuję jako pa...
Pruszcz Gdański, Piastowska 51G lok. 10
Terapia poznawczo-behawioralna, na której się skupiam, opiera się na przekonaniu, że zmiana myśli i...
Jestem psychologiem oraz psychoterapeutą poznawczo-behawioralnym. Na co dzień współpracuję głównie ...

O firmie

Firma "Psychoterapia Kamila Szyszka" figuruje w rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 7393887698.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Olsztyn w województwie warmińsko-mazurskim. Działa na rynku od 2024 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Michała Kajki 5 lok. 2. Korespondencyjny kod pocztowy to: 10-547 Olsztyn. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 53.7817370317906N, 20.4887432949185E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: kamilaszyszka93@gmail.com. Branża, w której specjalizuje się firma "Psychoterapia Kamila Szyszka" to Psychoterapia.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 531 525 616 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Kontakt

Kontakt Psychoterapia Kamila Szyszka

Psychoterapia Kamila Szyszka, Olsztyn

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Psychoterapia Kamila Szyszka


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.