Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9491801753
REGON: 240551560
Rok założenia:
2007
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym profilem działalności firmy Trawers jest organizacja specjalistycznych kursów na prawo jazd...
Częstochowa, Kuncewiczowej 2 lok. 1
Już na początku działalności naszego ośrodka AWANS byliśmy nastawieni na świadczeniu usług w taki s...
Głównym profilem naszej działalności jest świadczenie usług BHP i organizowanie szkoleń. Posiadamy ...
W naszej placówce kształcenia ustawicznego mają Państwo możliwość zdobycia uprawnień do wykonywania...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Olga Mroczek Centrum Pomocy Psychologicznej" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 9491801753. Numer REGON firmy to: 240551560.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Częstochowa w województwie śląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2007 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Dekabrystów 41 lok. 317. Korespondencyjny kod pocztowy to: 42-224 Częstochowa. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 50.8361366N, 19.1265634E. Branża Szkolenia i kursy to dziedzina, w której firma "Olga Mroczek Centrum Pomocy Psychologicznej" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Olga Mroczek Centrum Pomocy Psychologicznej

Olga Mroczek Centrum Pomocy Psychologicznej, Częstochowa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Olga Mroczek Centrum Pomocy Psychologicznej


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.