Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5321326653
REGON: 016812783
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalizujemy się w świadczeniu kompleksowych usług księgowych i rachunkowych. Oferta firmy skiero...
Dąbrowa Górnicza, Kasprzaka 70 lok. 37
Biuro rachunkowe Essa założyliśmy z myślą o obsłudze jednoosobowych firm, dużych przedsiębiorstw, s...
Nasza specjalność to usługi finansowo-księgowe i kadrowo-płacowe. Obsługujemy spółki jak i jednooso...
Warszawa, Trakt Brzeski (d.Wesoła) 28
Specjalizujemy się w usługach w zakresie księgowości - wieloletnie doświadczenie i duża wiedza pozw...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Maria Jarzębska Biuro Rachunkowe Partner" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 5321326653. Numer REGON przedsiębiorstwa to: 016812783.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Otwock w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2000 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Narutowicza 428. Korespondencyjny kod pocztowy to: 05-400 Otwock. Współrzędne GPS siedziby przedsiębiorstwa to: 52.1143999898602N, 21.3531799603204E. Przedsiębiorstwo "Maria Jarzębska Biuro Rachunkowe Partner" działa od lat w branży Biura rachunkowe.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Maria Jarzębska Biuro Rachunkowe Partner

Maria Jarzębska Biuro Rachunkowe Partner, Otwock

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Maria Jarzębska Biuro Rachunkowe Partner


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.