Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 9461012388
REGON: 061356637
Rok założenia:
2012

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

By usprawnić funkcjonowanie i rozwój prowadzonych przez Państwa działalności, nasze biuro przygotow...
Od lat wspieram klientów rozpoczynających działalność gospodarczą oraz wszystkich obecnych już dłuż...
Działam w branży księgowości i finansów, koncentrując się na ścisłej współpracy z osobami fizycznym...
Głównym podmiotem działalności jest kompleksowa obsługa w zakresie rachunkowości i księgowości. Fir...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Małgorzata Romanek Biuro rachunkowe " w rejestrze gospodarczym to: 9461012388. Firma ma numer REGON: 061356637.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Lublin w województwie lubelskim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2012. Firmę można odwiedzić pod adresem: Curie-Skłodowskiej 3. Kod pocztowy do korespondencji to: 20-029 Lublin. Firmę odnajdziesz korzystając ze współrzędnych geograficznych GPS: 51.1467343N, 23.4510957E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: malgorzata@brmr.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Małgorzata Romanek Biuro rachunkowe " to Biura rachunkowe.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Małgorzata Romanek Biuro rachunkowe

Małgorzata Romanek Biuro rachunkowe , Lublin

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Małgorzata Romanek Biuro rachunkowe


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.