Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6772155651
Rok założenia:
2000

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Diagnostyką i leczeniem chorób układu sercowo-naczyniowego zajmuję się od połowy lat 90. ubiegłego ...
Ostrołęka, Sienkiewicza 55
Jako lekarz kardiolog zajmuję się diagnostyką oraz leczeniem chorób serca. Badam wszystkie nieprawi...
W moim gabinecie diagnozuję i leczę choroby internistyczne, z głównym naciskiem na układ sercowo-na...
Oferta obejmuje specjalistyczne konsultacje kardiologiczne. Gabinet Leszka Gromadzińskiego zajmuje ...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dorucki Jan Tomasz, lek. med. Spec. kardiolog" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 6772155651.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Warszawa w województwie mazowieckim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2000. Firmę można odwiedzić pod adresem: Nowowiejska 31. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.22013N, 21.00642E. Branża Kardiolodzy to dziedzina, w której firma "Dorucki Jan Tomasz, lek. med. Spec. kardiolog" prowadzi swoją działalność od kilku lat.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa. Dzwoniąc pod numer telefonu: 601 246 394 uzyskasz więcej informacji na temat oferowanych przez firmę produktów lub usług.

Kontakt

Kontakt Dorucki Jan Tomasz, lek. med. Spec. kardiolog

Dorucki Jan Tomasz, lek. med. Spec. kardiolog, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dorucki Jan Tomasz, lek. med. Spec. kardiolog


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.