Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8951927539
REGON: 362896326
Rok założenia:
2015
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Wrocław, Tadeusza Kościuszki 14 C
Specjalizujemy się w konsultacjach i terapiach zarówno dla dzieci, jak i młodzieży, zapewniając pro...
Wrocław, Energetyczna 12 lok. 11
Jak wspominałam wcześniej, głównie zajmuję się przeprowadzaniem psychoterapii dla osób w różnym wie...
Działam zarówno jako psycholog dziecięcy, jak i osób dorosłych. Posiadam wiedzę i umiejętności tera...
Od 2013 roku prowadzę swój prywatny gabinet psychoterapeutyczny. Jestem absolwentką Uniwersytetu Wr...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Dietlicious Poradnia Dietetyczna Alicja Naruć" figuruje w CEIDG (Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej) to: 8951927539. Firma ma numer REGON: 362896326.

Siedziba firmy mieści się w miejscowości Wrocław w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2015 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Łaciarska 28 lok. 309. Korespondencyjny kod pocztowy to: 50-146 Wrocław. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 51.1117254675739N, 17.0369352795728E. Przedsiębiorstwo "Dietlicious Poradnia Dietetyczna Alicja Naruć" działa od lat w branży Psycholodzy.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Dietlicious Poradnia Dietetyczna Alicja Naruć

Dietlicious Poradnia Dietetyczna Alicja Naruć, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Dietlicious Poradnia Dietetyczna Alicja Naruć


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.