Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8942806279
REGON: 933016740
KRS: 0000214415
Rok założenia:
2004

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Od dwudziestu czterech lat prowadzimy specjalistyczny gabinet lekarski. Zajmujemy się przede wszyst...
Kort w Inowrocławiu to ośrodek leczenia uzależnień, oferujący pomoc dla osób uzależnionych oraz czł...
Naszą misją jest pomoc osobom w odzyskaniu pełnej sprawności ciała. Oferujemy szereg zabiegów i ćwi...

O firmie

W rejestrze gospodarczym pod Numerem Identyfikacji Podatkowej: 8942806279 została umieszczona firma: "Centrum Leczenia Bólu". Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 933016740. Spółka jest wpisana w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000214415.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Wrocław w województwie dolnośląskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2004 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Łubinowa 12 lok. 9. Kod pocztowy do przesyłania korespondencji to: 52-210 Wrocław. Kompletne współrzędne GPS to: 51.0614107N, 17.0171692E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: kontakt@centrumleczeniabolu.pl. "Centrum Leczenia Bólu" to firma działająca w branży Rehabilitacja medyczna.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Więcej informacji dotyczących produktów lub usług dostępnych w firmie uzyskasz dzwoniąc pod numer telefonu: 71 332 96 83.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Centrum Leczenia Bólu

Centrum Leczenia Bólu, Wrocław

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Centrum Leczenia Bólu


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.