Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5832196737
REGON: 220011996
Rok założenia:
2017
Branża:

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Każdy klient, który do nas przychodzi, poszukuje ciekawego miejsca do odwiedzenia, w którym miło sp...
Nasze biuro podróży funkcjonuje jako prestiżowy agent Itaki i Rainbow Tours. Już od ponad 25 lat po...
Olsztyn, Janowicza 3 lok. G
Działamy w branży turystycznej od kilkunastu lat, doskonale rozumiejąc potrzeby klientów. Nasza ofe...
Podróżowanie to ciekawa forma spędzania wolnego czasu. Dla wielu osób wyjazdy w celach typowo wypoc...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Biuro Turystyczne Fifi Travel Maria Fifielska" widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 5832196737. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 220011996.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w miejscowości Gdańsk w województwie pomorskim. Przedsiębiorstwo działa na rynku od 2017 roku. Firma przyjmuje Klientów pod adresem: Chałubińskiego 12 lok. 40. Korespondencyjny kod pocztowy to: 80-807 Gdańsk. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 54.3422251142692N, 18.623068245405E. Przedsiębiorstwo "Biuro Turystyczne Fifi Travel Maria Fifielska" działa od lat w branży Biura podróży.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty.

Kontakt

Kontakt Biuro Turystyczne Fifi Travel Maria Fifielska

Biuro Turystyczne Fifi Travel Maria Fifielska, Gdańsk

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Biuro Turystyczne Fifi Travel Maria Fifielska


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.