Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 8551599729
REGON: 38486019100000
KRS: 0000813670
Rok założenia:
2019

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Specjalnością agencji jest pozyskiwania dla Państwa pracowników z zagranicy o odpowiednich kwalifik...
Głównym profilem działalności firmy Sep Peeters Polska jest pośrednictwo pracy. Mamy przygotowany d...
Derksen Polska w Gliwicach oferuje usługi z zakresu pośrednictwa pracy, pracy tymczasowej i doradzt...
Swoją ofertę kierujemy głównie do firm i przedsiębiorstw, które chcą zyskać wsparcie w dziale HR or...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej, pod którym firma "Ana Brand Sp. z o.o." widnieje w centralnej ewidencji przedsiębiorstw to: 8551599729. Przedsiębiorstwo ma numer REGON: 38486019100000. Spółkę można znaleźć w Krajowym Rejestrze Sądowym (KRS) pod numerem: 0000813670.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Łódź w województwie łódzkim. Rok w którym firma rozpoczęła działalność na rynku to: 2019. Przedsiębiorstwo znajduje się na al. Kościuszki 59/61 lok. 613. Korespondencyjny kod pocztowy to: 72-600 Łódź. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 53.4287679405544N, 14.499992575402E. Można także wysłać zapytanie drogą elektroniczną na adres e-mail: agencja.anabrand@gmail.com. Firma "Ana Brand Sp. z o.o." prowadzi swoją działalność w branży Biura pośrednictwa pracy.

Strona pkt.pl nie zawiera szczegółowych informacji na temat oferty przedsiębiorstwa.

Kontakt

Kontakt Ana Brand Sp. z o.o.

Ana Brand Sp. z o.o., Łódź

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Ana Brand Sp. z o.o.


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.