Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 5252038832
REGON: 141967773
Rok założenia:
2005

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Głównym przedmiotem działalności naszej przychodni są kompleksowe usługi weterynaryjne. W naszej of...
Nasza specjalność to usługi weterynaryjne. Przede wszystkim zajmujemy się leczeniem chorób wewnętrz...
Prowadzimy gabinet weterynaryjny, gdzie zajmujemy się leczeniem zwierząt domowych. Możemy Państwu z...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Agnieszka Maria Polok. Usługi Weterynaryjne" w rejestrze gospodarczym to: 5252038832. Numer REGON firmy to: 141967773.

Miejscowość, w której mieści się siedziba firmy to Warszawa w województwie mazowieckim. Działa na rynku od 2005 roku. Przedsiębiorstwo znajduje się na Wilczycka 27 lok. 21. Kod pocztowy do korespondencji to: 02-488 Warszawa. Współrzędne geograficzne, pod którymi mieści się siedziba firmy to: 52.1995646N, 20.9172239E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: agnieszka.m.polok@gmail.com. "Agnieszka Maria Polok. Usługi Weterynaryjne" to firma działająca w branży Usługi weterynaryjne.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Zapraszamy Państwa do kontaktu pod numerem telefonu 22 612 15 55 w celu uzyskania szczegółowych informacji na temat produktów i usług.

Zakres działalności

Kontakt

Kontakt Agnieszka Maria Polok. Usługi Weterynaryjne

Agnieszka Maria Polok. Usługi Weterynaryjne, Warszawa

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Maria Polok. Usługi Weterynaryjne


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.