Dodatkowe dane

Dane rejestrowe:
NIP: 6922334095
REGON: 021444717
Rok założenia:
2011

Jesteś właścicielem tej firmy?

Chcesz zarządzać stroną swojej firmy na naszym serwisie i móc na bieżąco aktualizować informacje, żeby wpływać na pozycję w wyszukiwarce Google?

Zarządzaj stroną tej firmy

Polecane oferty

Nasza kancelaria świadczy kompleksowe usługi w zakresie rzeczoznawstwa. Zajmujemy się wyceną min. d...
Naszą firmę nieustannie rozwijamy, aby dopasować ofertę do ciągłych zmian zachodzących na rynku. Ma...
Współpracujemy zarówno z właścicielami domów, jak i przedsiębiorcami poszukującymi odpowiedniej prz...
Głównym profilem działalności firmy Alfa jest wycena i doradztwo w zakresie nieruchomości. Ofertę k...

O firmie

Numer Identyfikacji Podatkowej firmy "Agnieszka Lula "ad Valor"" w rejestrze gospodarczym to: 6922334095. Numer REGON firmy to: 021444717.

Miejscowość, w której zlokalizowana jest siedziba przedsiębiorstwa to Trzebnica w województwie dolnośląskim. Działa na rynku od 2011 roku. Firmę można odwiedzić pod adresem: Żeromskiego 14 lok. 2. Kod pocztowy do korespondencji to: 59-101 Trzebnica. Kompletne współrzędne GPS to: 51.3045512992002N, 17.0544012E. Adres e-mail, na który można wysłać zapytanie dotyczące świadczonych przez firmę usług to: a-lula@wp.pl. Branża, w której specjalizuje się firma "Agnieszka Lula "ad Valor"" to Porady prawne, konsulting i wycena nieruchomości.

W serwisie pkt.pl firma nie prezentuje szczegółowych informacji na temat swojej oferty. Jeśli chcesz poznać szczegóły dotyczące produktów lub usług oferowanych przez firmę, zadzwoń pod numer telefonu: 668 535 930.

Kontakt

Kontakt Agnieszka Lula "ad Valor"

Agnieszka Lula "ad Valor", Trzebnica

Szukasz wykonawcy?

Napisz czego potrzebujesz, a my bezpłatnie znajdziemy fachowców w Twojej okolicy.

Dziękujemy za wysłanie zlecenia.

Oczekuj na ofertę przesłaną na wskazany e-mail

Wystąpił błąd

Spróbuj jeszcze raz później

Opinie (0)

Opinie o firmie Agnieszka Lula "ad Valor"


WeNet jako administrator serwisu nie prowadzi weryfikacji, czy publikowane w serwisie opinie pochodzą od konsumentów, którzy nabyli dany produkt lub usługę lub ich używali.