Artykuł sponsorowany

Najpopularniejsze zastosowania podestów ekspozycyjnych

Najpopularniejsze zastosowania podestów ekspozycyjnych

Podesty ekspozycyjne to popularny i jednocześnie praktyczny element systemów wystawienniczych. Ich podstawową funkcją jest odpowiednie zaprezentowanie produktów, a co za tym idzie – zwrócenie uwagi potencjalnych klientów i zachęcenie ich do zakupu. Podesty doskonale nadają się do realizacji działań prowadzonych na gruncie reklamy typu indoor. W jakich obszarach sprawdzają się najlepiej?

Wyspy ekspozycyjne i sprzedażowe w galeriach handlowych

Zapewnienie skutecznej ekspozycji artykułów w obrębie wysp handlowych nie należy do łatwych zadań. Głównym ograniczeniem jest niewielka przestrzeń, na której trzeba zmieścić nie tylko regały z asortymentem, ale też np. stanowisko do rozmowy z klientami. Podczas projektowania tego typu stoisk warto więc postawić na meble ekspozycyjne pozwalające w pełni wykorzystać każdy metr kwadratowy. Podesty spełniają te wymagania w 100%, zwłaszcza w przypadku produktów o niewielkich wymiarach, które trudno zmieścić w gablocie. Dzięki podestom można efektownie zaprezentować np. sprzęt AGD i RTV, komputery i smartfony, walizki czy wszelkie dodatki do domu.

Witryny sklepowe

Podesty ekspozycyjne idealnie nadają się również do aranżacji witryn w sklepach. Klienci zainteresowani takim zastosowaniem powinni zdecydować się zwłaszcza na modele z panelami graficznymi, na których można umieścić dowolne nadruki wzmacniające przekaz marketingowy (np. zdjęcia z aktualnej kampanii reklamowej). Ciekawym rozwiązaniem jest także połączenie podestów z nowoczesnymi postumentami ekspozycyjnymi typu cube w postaci prostych, geometrycznych brył o różnej wysokości. Taki duet umożliwi wyróżnienie głównie niewielkich przedmiotów, np. biżuterii, roślin doniczkowych i bukietów w wazonach, torebek i butów.

Stoiska na targi, konferencje i szkolenia

Kolejnym obszarem, w którym podesty pełnią ważną funkcję, jest budowa stoisk na eventy. Systemy wystawiennicze powinny być stworzone z lekkich, funkcjonalnych i najlepiej modułowych elementów, które można bez wysiłku zamontować, przenieść i przechować. Podesty posiadają wszystkie te cechy. Podczas eventów mogą więc służyć zarówno do prezentacji produktów, jak i organizacji przestrzeni.

Najnowsze modele podestów zostały zaprojektowane tak, by równie skutecznie spełniały kilka funkcji. Ich podstawy oraz panele graficzne można szybko, bez użycia narzędzi łączyć i w ten sposób tworzyć wyspy handlowe czy wystawiennicze. Za pomocą podestów możliwe jest kompleksowe wydzielenie strefy sprzedażowej, ekspozycyjnej i do obsługi klienta. Ponadto nie bez znaczenia – zwłaszcza w kontekście działań marketingowych – pozostaje dowolność w dobieraniu nadruków, kolorów i dodatkowych akcesoriów, takich jak np. wieszaki albo pojemniki na ulotki – wyjaśnia pracownik firmy Clever Frame, specjalizującej się w dostarczaniu systemów wystawienniczych.

Chociaż podesty ekspozycyjne charakteryzują się prostą formą, zakres ich zastosowania jest bardzo szeroki. Począwszy od małych wysp w galeriach handlowych, poprzez witryny sklepowe, po różnego rodzaju eventy – podesty sprawdzą się w każdym z tych obszarów.

Oceń artykuł (0)
0.0
Komentarze
Dodaj komentarz